دوچرخه الکترونیکی جدید Bandit X-Trail Pro با موتور دوگانه و برد 120 مایلی رونمایی شد

لطفا مقاله ما را به اشتراک بگذارید، هر پیوند مهم است!

من از زمانی که به یاد دارم به فناوری علاقه مند بودم. از سنین جوانی عاشق ابزارها و درک چگونگی کارکردن چیزها بودم. از زمان فارغ التحصیلی، من برای چندین شرکت فناوری در سراسر FinTech، AdTech و Robotics کار کرده ام.

.170



منبع: https://www.notebookcheck.net/Bandit-X-Trail-Pro-new-e-bike-with-dual-motors-and-120-mile-range-unveiled.727905.0.html

10 لپ تاپ برتر
چند رسانه ای، چند رسانه ای بودجه، بازی، بازی اقتصادی، بازی سبک، کسب و کار، دفتر بودجه، ایستگاه کاری، زیر نوت بوک، اولترابوک، کروم بوک

زیر 300 USD/Euro، زیر 500 USD/Euro، 1000 USD/Euro، برای دانشجویان دانشگاه، بهترین نمایشگرها

Bandit Bikes یک کمپین سرمایه گذاری جمعی Indiegogo برای X-Trail Pro راه اندازی کرده است، که ادعا می کند سریع ترین دوچرخه الکترونیکی قانونی موجود در خیابان است. موتورهای دوگانه می توانند تا 42 مایل در ساعت (~ 68 کیلومتر در ساعت) نیروی شما را تامین کنند، و باتری داخلی شما را قادر می سازد تا 120 مایل (~195 کیلومتر) را با یک بار شارژ طی کنید.

همچنین می توانید از این برنامه برای ردیابی مکان GPS دوچرخه خود و باز کردن عملکرد دریچه گاز استفاده کنید. پایین ترین Indiegogo سطح تعهد دوچرخه الکتریکی Bandit X-Trail Pro 1999 دلار آمریکا است که 25 درصد از قیمت خرده فروشی آتی 2699 دلار آمریکا تخفیف دارد. شایان ذکر است که این شرکت فقط به ایالات متحده و کانادا ارسال می کند. شما می توانید چهار رنگ را انتخاب کنید: سبز نظامی، سفید، بژ صحرایی و خاکستری متال.

دوچرخه برقی Bandit X-Trail Pro در چهار رنگ موجود است.  (منبع تصویر: Indiegogo)
دوچرخه برقی Bandit X-Trail Pro در چهار رنگ موجود است. (منبع تصویر: Indiegogo)