دستی های بازی AOKZOE A1 Pro و A2 با APU های پرچمدار AMD Ryzen 7000 معرفی شدند

الکس آلدرسون
الکس آلدرسون – نویسنده ارشد فناوری – 7647 مقاله منتشر شده در Notebookcheck از سال 2018

AOKZOE اکنون در حال آماده شدن برای عرضه دو دستی بازی جدید با نام‌های A1 Pro و A2 است. ظاهراً اولی طراحی A1 را که AOKZOE سال گذشته عرضه کرد، حفظ کرده است. بنابراین شبیه مدل های مختلف ONEXPLAYER نسل اول خواهد بود و دارای صفحه نمایش 8 اینچی خواهد بود. با این حال، A2 باید دارای یک پنل 7 اینچی در یک قاب کوچکتر از A1 Pro باشد. به عبارت دیگر، به نظر می رسد که AOKZOE قصد دارد نسخه خود از ONEXPLAYER mini را ارائه دهد.

قبل از نوشتن و ترجمه برای Notebookcheck، برای شرکت های مختلفی از جمله Apple و Neowin کار می کردم. من لیسانس تاریخ و سیاست بین المللی از دانشگاه لیدز دارم که از آن زمان به مدرک حقوق تبدیل شده ام. از چت کردن در توییتر یا Notebookchat خوشحالم.


منبع: https://www.notebookcheck.net/AOKZOE-A1-Pro-and-A2-gaming-handhelds-teased-with-flagship-AMD-Ryzen-7000-APUs.704992.0.html

پس از راه اندازی APU های جدید AMD Ryzen، بازار بازی های دستی دوباره داغ می شود. در حالی که ایسوس به تازگی ROG Ally را معرفی کرده است، AOKZOE با A1 Pro و A2 بازگشته است. برای مرجع، AOKZOE یک اسپین آف One-netbook و ONEXPLAYER است، که توضیح می دهد که چرا واحد اصلی شبیه یک ONEXPLAYER است.

متأسفانه، AOKZOE در حال حاضر به جزئیات دیگر توجه دارد. اگرچه این شرکت ادعا می کند که A1 Pro با پردازنده پرچمدار سری 7XXX AMD عرضه می شود، اما مشخص نیست که کدام یک می تواند باشد. به‌طور بالقوه، Ryzen 7 7735U یا Ryzen 7 7736U می‌تواند بدون ارائه مزایای عملکردی زیادی نسبت به Ryzen 7 6800U که AOKZOE A1 اصلی را تامین می‌کند، با این شرایط مطابقت داشته باشد. همانطور که ASUS قصد دارد با ROG Ally انجام دهد، ما هنوز نمی‌توانیم AOKZOE دستگاه‌های بازی دستی نسل بعدی خود را به APUهای مبتنی بر Zen 4 و RDNA 3 مجهز کند. در حال حاضر، AOKZOE به افراد اجازه می دهد تا برای تست یک A1 Pro از طریق an ثبت نام کنند “فرم آزمون داخلی”. با این حال، باید دید که AOKZOE چند آزمایش کننده را جذب خواهد کرد.