در حالی که خودروساز کره جنوبی مقرون به صرفه ترین مدل خود را تغییر می دهد، کیا EV6 با افزایش 16 درصدی قیمت مواجه شد.

محافظ صفحه نمایش شیشه سکوریت شده برای نمایشگر سرگرمی کیا EV6 را در آمازون دریافت کنید



منبع: https://www.notebookcheck.net/Kia-EV6-gets-a-massive-16-price-hike-as-the-South-Korean-automaker-axes-its-most-affordable-model-variant.667367.0.html

زیر 300 USD/Euro، زیر 500 USD/Euro، 1000 USD/Euro، برای دانشجویان دانشگاه، بهترین نمایشگرها

خریداران بالقوه باید پول بسیار بیشتری را برای دستیابی به ارزان‌ترین کیا EV6 2023 خرج کنند (تصویر: کیا)
خریداران بالقوه باید پول بسیار بیشتری را برای دستیابی به ارزان‌ترین کیا EV6 2023 خرج کنند (تصویر: کیا)

مقرون‌به‌صرفه‌ترین مدل کیا EV6، تریم موسوم به «بادی»، با باتری بسیار بزرگ‌تر 77.4 کیلووات ساعتی عرضه می‌شود که می‌تواند تا 310 مایل در هر بار شارژ را طی کند. این مدل RWD 49795 دلار آمریکا قیمت دارد. که در حال حاضر شامل هزینه 1295 دلاری اجتناب ناپذیر مقصد می شود. بنابراین، خریداران خودروهای برقی که بودجه کمی دارند، ممکن است بخواهند خودروی برقی ارزان‌تر Kia Niro EV را به عنوان یک جایگزین بررسی کنند، که اکنون تقریباً 10000 دلار آمریکا ارزان‌تر از کیا EV6 شیک اما گران‌تر است.

10 لپ تاپ برتر
چند رسانه ای، چند رسانه ای بودجه، بازی، بازی اقتصادی، بازی سبک، کسب و کار، دفتر بودجه، ایستگاه کاری، زیر نوت بوک، اولترابوک، کروم بوک

لطفا مقاله ما را به اشتراک بگذارید، هر پیوند مهم است!

شیفتگی من به فناوری به دوران پنتیوم II بازمی گردد. اصلاح، اورکلاک و ارزش گذاری سخت افزار کامپیوتر از آن زمان به بخشی جدایی ناپذیر از زندگی من تبدیل شده است. به عنوان یک دانشجو، علاقه شدیدی به فناوری های موبایل پیدا کردم که می تواند زندگی پر استرس دانشگاه را بسیار آسان تر کند. بعد از اینکه در حین کار در یک موقعیت بازاریابی عاشق تولید محتوای دیجیتال شدم، اکنون وب را جستجو می کنم تا هیجان انگیزترین موضوعات دنیای فناوری را برای شما به ارمغان بیاورم. در خارج از دفتر، من به طور خاص به ورزش های موتوری و دوچرخه سواری در کوهستان علاقه دارم.

قیمت پایه کیا EV6 از زمانی که این خودروساز تصمیم گرفته مدل پایه موسوم به “Light” را از مدل سال 2023 که اخیراً معرفی شده حذف کند، عملاً 7100 دلار افزایش خواهد یافت. این نسخه خاص از کیا EV6 به یک باتری کوچکتر 58 کیلووات ساعتی مجهز بود که دارای برد قابل احترام EPA تا 232 مایل در هر شارژ بود. این مدل پایه دیفرانسیل عقب قبلاً با قیمت معقول 42695 دلار آمریکا شروع می شد.

در حالی که برخی از خودروسازان به طور انحصاری خریداران مرفه را با خودروهای برقی بسیار گران قیمت خود مانند BMW i7 جدید و شایعه مدل رده بالای پورشه تایکان براق هدف قرار می دهند، برند مشتاق کره جنوبی کیا موفق شد نسبت قیمت به عملکرد بسیار معقول تری را ارائه دهد. با EV6 تاکنون. با این حال، خودروی برقی محبوب اکنون با افزایش قیمت قابل توجهی در ایالات متحده مواجه شده است.

در اقدامی که منعکس کننده روند کلی قیمت در بازار خودروهای برقی داغ است، خودروساز کره جنوبی با ارائه نکردن تریم پایه 58 کیلووات ساعتی برای سال 2023، قیمت ورودی کیا EV6 موفق را به میزان 7100 دلار افزایش داد. مدل سال.

انریکو فراهن
سردبیر مقاله اصلی: انریکو فراهن – نویسنده فناوری – 1335 مقاله منتشر شده در Notebookcheck از سال 2021

10 گوشی برتر
گوشی‌های هوشمند، فبلت‌ها، ≤6 اینچی، گوشی‌های هوشمند دوربین