درز مشخصات گوشی هوشمند کامپکت سونی اکسپریا، Xperia Ace IV بالقوه را به عنوان یک موشک جیبی سطح ابتدایی نشان می‌دهد.

10 گوشی برتر
گوشی‌های هوشمند، فبلت‌ها، ≤6 اینچی، گوشی‌های هوشمند دوربین




منبع: https://www.notebookcheck.net/Sony-Xperia-compact-smartphone-specs-leak-paints-potential-Xperia-Ace-IV-as-an-entry-level-pocket-rocket.663698.0.html

علاوه بر این، گوشی هوشمند کامپکت مورد انتظار سونی اکسپریا 2023 با پیکربندی اولیه 6 گیگابایت + 128 گیگابایت و ظرفیت باتری 4500 میلی آمپر ساعت عرضه خواهد شد. این بدان معناست که Xperia Ace IV به طور قابل توجهی از نسخه ارتقا یافته است تکرار 3 از نظر حافظه و حافظه (4 گیگابایت + 64 گیگابایت) در حالی که ظرفیت باتری در همان مقدار باقی مانده است. همچنین گفته شده است که کامپکت سطح پایه برای سال 2023 از شارژ 18 واتی پشتیبانی می کند. این خبر هیجان‌انگیزی برای طرفداران گوشی‌های هوشمند جمع‌وجور خواهد بود، اما باید به خاطر داشت که گوشی‌های کاملاً جدید Sony Xperia، حتی گوشی‌های سطح پایه، چقدر می‌توانند گران باشند.

اولین جزئیات از یک گوشی هوشمند کامپکت بالقوه جدید که از سونی عرضه می‌شود در ماه سپتامبر گزارش شد و اکنون اطلاعات جدیدی در مورد جانشین احتمالی Sony Xperia Ace III که یک دستگاه فقط ژاپنی است، منتشر شده است. ظاهراً گوشی هوشمند کامپکت سونی اکسپریا 2023 که ظاهراً به تراشه اسنپدراگون 4 نسل 1 مجهز خواهد شد، بر اساس اطلاعاتی که به‌شدت مورد نیاز است، کاملاً موشک جیبی خواهد بود. اینکه آیا این گوشی در نهایت Sony Xperia Ace IV نامیده می شود یا نه، بحث برانگیز است، اما همچنین شایعه شده است که در مقیاس جهانی در دسترس خواهد بود.

برخی از مشخصات احتمالی نسل بعدی گوشی هوشمند کامپکت سونی اکسپریا در رسانه های اجتماعی چین به اشتراک گذاشته شده است. این دستگاه اسرارآمیز، که ممکن است در نهایت به عنوان Sony Xperia Ace IV ظاهر شود، ظاهراً یک ارتقاء بزرگ از Ace III است و در عین حال مورب 5.5 اینچی را حفظ می کند.

10 لپ تاپ برتر
چند رسانه ای، چند رسانه ای بودجه، بازی، بازی اقتصادی، بازی سبک، کسب و کار، دفتر بودجه، ایستگاه کاری، زیر نوت بوک، اولترابوک، کروم بوک

Sony Xperia 1 III را در آمازون بخرید

مشخصات ادعایی  (منبع تصویر: SumahoDigest)
مشخصات ادعایی
مشخصات ادعایی  (منبع تصویر: SumahoDigest - ترجمه ماشینی)
مشخصات ادعایی – ترجمه ماشینی