خطوط طولانی سوپرشارژر تسلا پس از کاهش دامنه انفجار قطب شمال، نیاز به غرفه های V3 و سیستم صف را نشان می دهد.

انفجار اخیر قطب شمال که منجر به دمای سرد تاریخی -108 درجه فارنهایت (78- ​​درجه سانتیگراد) در مکانهایی مانند کوه واشنگتن صف هایی را در ایستگاه های سوپرشارژر تسلا در شمال نیز به وجود آورد. رانندگان تسلا در استان‌های انتاریو و کبک کانادا که سرمای باد باعث کاهش دما به -40 درجه فارنهایت (40- درجه سانتی‌گراد) شد، گزارش دادند که از میزان کاهش برد تسلا غافلگیر شده‌اند و مجبور شده‌اند صف‌های طولانی در مقابل تسلا تشکیل دهند. ایستگاه های سوپرشارژر آنجا

با این حال، در حال حاضر، انفجارهای قطب شمال مانند انفجار چند روز گذشته می‌تواند باعث گلوگاه‌های شارژ شود نه تنها به دلیل کاهش شدید برد، بلکه به این دلیل که بسیاری از ایستگاه‌های سوپرشارژر هنوز به غرفه‌های کم‌قدرت یا اشتراک‌گذاری کیلووات مجهز هستند که ثابت شده است. در شرایط آب و هوایی شدید کمتر از حد کافی باشد.

دانیل که از زمان جاسوسی صنعتی رایانه‌های اپل و زمان پیکسل‌سازی‌شده نینتندو، مورد علاقه‌ی فناوری قرار گرفته بود، زمانی که رایانه‌های شخصی و کنسول‌ها هنوز یک چیز کمیاب بودند، رفت و یک باشگاه بازی افتتاح کرد. امروزه، شیفتگی به مشخصات و سرعت نیست، بلکه به سبک زندگی مربوط می شود که رایانه های موجود در جیب، خانه و ماشین ما را به آن سوق داده اند، از طومار بی نهایت و خطرات حریم خصوصی گرفته تا احراز هویت هر ذره و حرکت وجود ما.


منبع: https://www.notebookcheck.net/Long-Tesla-Supercharger-lines-after-Arctic-blast-range-drop-spell-the-need-for-V3-stalls-and-a-queue-system.690461.0.html

اخیراً، تسلا درگاه‌ها و کانکتورهای EV خود را برای استفاده همه خودروسازان و سازندگان زیرساخت منبع باز قرار داده و آن را استاندارد شارژ آمریکای شمالی (NACS) نامیده است. کانکتورهای NACS می توانند تا 1 مگاوات انرژی را در غرفه های V4 که تسلا برای وسایل نقلیه ای مانند Cybertruck نصب خواهد کرد، تحویل دهند.

دانیل زلاتف
دانیل زلاتف – نویسنده فناوری – 578 مقاله منتشر شده در Notebookcheck از سال 2021

دلیل دیگر خطوط عظیمی که در مقابل سوپرشارژرهای تسلا شکل گرفت، نبود ایستگاه‌های V3 بود که می‌توانند تا 250 کیلووات انرژی برای شارژ سریع‌تر تا 80 درصد ارائه دهند. برای مثال، جایگاه ۱۲ غرفه سوپرشارژر Brossard، تنها زمانی می‌توانست ۷۵ کیلووات به ازای هر واحد اشغال شود، زیرا ایستگاه‌های V2 در آنجا که در تئوری تا ۱۵۰ کیلووات برق ارائه می‌کنند، با قابلیت اشتراک‌گذاری نصب شده بودند. این به این معنی است که آنها در واقع باید وقتی تمام سوپرشارژرها مشغول هستند، برق را با استال بعدی تقسیم کنند، که منجر به کاهش سرعت شارژ می شود، حتی زمانی که رانندگان قبل از رسیدن به ایستگاه، باتری خود را برای شارژ آماده کرده بودند.

در حالی که یک ساعت ایستادن در صف شارژر چندان بد به نظر نمی‌رسد، اما سردرگمی وجود داشت که چه کسی اول شد و چه کسی در صف بعدی در کدام غرفه قرار دارد، به خصوص زمانی که مردم سعی می‌کردند از صف بپرند به دلیل افزایش در محدوده خود اضطراب. زمان انتظار سوپرشارژر نیز کاملاً با زمان انتظار کم یا بدون زمان انتظاری که رانندگان در همان دکه ها در شرایط عادی تجربه می کردند، کاملاً در تضاد بود.

اتصال دیوار کابل 24 اینچی تسلا موتورز را در آمازون دریافت کنید