حرف آخر بهترین و جدیدترین روش آموزش کنکور را رونمایی کرد کنکور

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به موسسه آموزشی انتشاراتی بارسا می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت موسسه خواجه نصیر تهران مراجعه فرمایید. داوطلبانی که نتایج کنکور آن ها با سوابق تحصیلی یا کنکور سال های گذشته یکسان نبوده است یا شباهت با پاسخ نامه های تقلب یکسان بوده؛ مشکوک به تقلب هستند. رتبه‌های یک تا 10 کنکور امسال، هیچکدام در دروس خودشان در امتحانات نهایی، نمره 20 کسب نکرده بودند. «گزارشهای محرمانه از خودکشی داوطلبان کنکور به دلیل شکست در کنکور طی سالهای گذشته».

فیلم آموزشی درس عربی کنکور

سازمان‌های پیشرو و هدفمند با آموزش‌های سازمانی فرادرس، فرصت رشد و ارتقای مهارت را برای کارکنان خود فراهم ساخته‌اند. همچنین سعی کنید که از پایه و سال دهم برای کنکور شروع کنید تا بتوانید کامل از ضعف های خودتون با خبر شوید و در کنکور مشکلی نداشته باشید. سلام پدر من یک کاافتاده ست و وسق مالیم نمی رسه پکیچ های شما رو بخرم میشه راه کاری جلو پام بزارید تا بتونم پک ریاضی تون رو بخرم.

آموزش دین و زندگی ۲ – پایه یازدهم

موسسه حرف آخر فعالیت خود را در قالب ارائه پکیج های آموزش کنکور با سبکی درس جت متفاوت آغاز کرد. استاد عبدالرضا منتظری، از اساتید مطرح کنکور از سال ۱۳۹۰ با هدف ارائه جدیدترین تکنولوژی های آموزشی دنیا به دانش آموزان کنکوری موسسه آموزشی حرف آخر را تاسیس نمودند. وجه تمایز دی وی دی های حرف آخر با دیگر منابع آموزش کنکور در سبک خاص تدریس اساتید می باشد.

تست جدید الزاما سخت نیستن و ممکنه بعضیشون خیلی ساده هم باشن اما از نظر مفهوم یا شکل یا فرمول مشابه تست های کنکورهای قبل نیستن. پس با تمرین تست های سال های قبل مخصوصا ۳ سال اخیر حداقل ۸۰ درصد سوالات کنکور در درس فیزیک براتون آشنا هستن و قبلا سوالات خیلی مشابهشون رو حل کردید. البته هنرآموزان «کار و دانش» برای ورود به دانشگاه‌های فنّی و حرفه‌ای باید بعضی از دروس کنکوری رشته خود را خود بخوانند زیرا آن دروس به‌طور عادی در هنرستان تدریس نمی‌شوند. دانش‌آموزان بعد از مطالعه 60 روزه و تست زدن در یک بازه‌ی 40 روزه برای آزمون کنکور آماده می‌شوند. این پروژه به صورت یک آموزش صفر تا صد است و تمامی مباحث دروس کنکور را توضیح می‌دهد. زمان ثبت نام کنکور ۱۴۰۲ اولین مرحله برای شرکت در کنکور سراسری، ثبت نام آن می باشد و داوطلبان باید از زمان ثبت نام کنکور 1402 آگاه باشند.

دروس عمومی اصلی نیز، چه از لحاظ دایره واژگان و لغات و چه از جهت قواعد و گرامر، پیش نیاز مقاطع بعدی به حساب می آیند. برتری داوطلبانی، که از پایه دهم خودشان را برای کنکور سراسری آماده میکنند، بسیار بیشتر از بچه‌های است که از سال دوازدهم شروع به خواندن برای کنکور می‌کنند. رقابت در کنکور سراسری از مسائل مهم برای داوطلبان کنکور است، که متقاضیان رشته علوم انسانی سهم قابل توجهی از داوطلبان کنکور و تشکیل میدهند. منابع کنکور تجربی به دو بخش دروس عمومی و دروس اختصاصی تقسیم می شود.

  • روی دانسته های خودتان و جزوه هایی که دارید و آموزش هایی که می خواهی ارائه دهید کار کنید.
  • یادگیری و مراحل آموزشی که دانش آموزان طی می کنند در این زمینه تعیین کننده است و همین سبب می شود تا یک داوطلبان از پس کنکور برآید.
  • یادگیری مطالب با این روش موجب می‌شود مطالب تا روز کنکور در ذهن شما باقی بماند.
  • به دلیل تفاوت این حوزه از تدریس خصوصی با سایر حوزه‌ها، معلم نیز به ویژگی‌ها و مهارت‌های خاصی در این زمینه نیاز دارد.
  • منابع کنکور تجربی به دو بخش دروس عمومی و دروس اختصاصی تقسیم می شود.
  • حال سؤال اینجاست که آیا این دسته از داوطلبان، نمی توانستند حداقل به دو سؤال زبان خارجی در آزمون سراسری پاسخ صحیح بدهند و البته به هیچ یک از سؤال ها نیز پاسخ غلط ندهند.

حرف آخر بهترین و جدیدترین روش آموزش کنکور را رونمایی کرد کنکور

سوالات درسی و روند پیشرفت خودتان را بر اساس آزمون ها با من به اشتراک بگذارید. 💡💡💡💡 در صورت نصب اپلیکیشن رهپویان دانش، امکان مشاهده آنلاین و ذخیره تدریس استاد برای تمام محصولاتی که خرید کردید، وجود دارد. مغز همه اینها را در حافظه کوتاه مدت نکهداری کرده و پس از پرداز به بخش های عمیق حافظه منتقل می‌کند. به جرأت می توان گفت خدمات کنکور موسسه خواجه نصیر تحولی اساسی در کلاس ها و خدمات کنکوری ایجاد کرده است.

چرا فیلم آموزش کنکور از کلاس حضوری بهتر است؟

این مسئله باعث شده تا پکیج آموزشی دوازدهم در مقایسه با پایه های دهم و یازدهم تفاوت های چشم گیری داشته باشد. میزان ساعات آموزشی در پکیج آموزشی دوازدهم به نسبت بیشتر از دیگر مقاطع است. تدریس تشریحی سرفصل ها منطبق بر شیوه طرح سوالات امتحان نهایی است و توجه به نکات مهم تستی در هر مبحث بیش از همیشه است. حجم دروس تخصصی در پایه یازدهم نسبت به پایه دهم بیشتر و میزان اهمیت این دروس نسبت به قبل افزایش می یابد. از سویی دیگر به دلیل نزدیک شدن به سال کنکور، نوع برنامه ریزی و شیوه آموزش و مطالعه شما باید متفاوت از قبل باشد. آموزش‌های سنتی کنکور متاسفانه فقط از یک نیمکره دانش‌آموزان برای یادگیری مطالب استفاده می‌کنند.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار