جزئیات جدید DJI Mavic 3 Pro در میان تصاویر دستی فاش شد

علاوه بر این، DJI برای هر دوربین فایل‌های ND ارائه می‌کند که روی لنزهای از پیش نصب شده Mavic 3 Pro قرار می‌گیرند. قیمت و تاریخ عرضه در حال حاضر یک راز باقی مانده است. با توجه به اینکه Inspire 3 در 13 آوریل عرضه می شود، بعید به نظر می رسد که Mavic 3 Pro در این ماه عرضه شود. در عوض، یک اطلاعیه در اواسط ماه مه تبلیغ شده است، احتمالاً با یک کمپین تیزر کوتاه قبل از زمان.


منبع: https://www.notebookcheck.net/New-DJI-Mavic-3-Pro-details-leak-among-hands-on-images.706773.0.htmlهمانطور که تصاویر زیر نشان می دهد، Mavic 3 Pro دارای یک دوربین تله فوتو دوم است که امکان زوم 1 تا 7 برابر را دارد. به گفته افرادی مانند جاسپر النز، دوربین جدید به Mavic 3 Pro اجازه می دهد تا زوم اپتیکال 3 برابری را ارائه دهد که شایعه شده با فاصله کانونی معادل 70-75 میلی متر مطابقت دارد. بدیهی است که Mavic 3 Pro فاقد حسگر فوق عریض خواهد بود. Mavic 3 همچنین از زوم دیجیتال 7 برابری پشتیبانی می کند.

اطلاعات بیشتری در مورد Mavic 3 Pro قبل از عرضه این دستگاه به صورت آنلاین منتشر شده است. هفته گذشته، چندین افشاگر تصاویر تبلیغاتی از پهپاد آینده و همچنین یک عکس عملی از بسته بندی خرده فروشی را به اشتراک گذاشتند. در حال حاضر، همان افشاگران عکس‌های عملی از پهپاد بعدی DJI ارائه کرده‌اند و تأیید می‌کنند که این شرکت آن را با یک دوربین تله فوتو اضافی در مقایسه با Mavic 3 ارسال می‌کند.