جاروبرقی Narwal Freo به قیمت 949 دلار آمریکا به فروش می رسد، دارای قابلیت تمیز شوندگی، خود شستشو و خشک کن

جاروبرقی Narwal Freo به قیمت 949 دلار آمریکا به فروش می رسد، با قابلیت های خود تمیز شونده، خود شستشو و تمیز کردن خود خشک شونده (منبع تصویر: آمازون)
جاروبرقی Narwal Freo به قیمت 949 دلار آمریکا به فروش می رسد، با قابلیت های خود تمیز شونده، خود شستشو و تمیز کردن خود خشک شونده (منبع تصویر: آمازون)

10 گوشی برتر
گوشی‌های هوشمند، فبلت‌ها، ≤6 اینچی، گوشی‌های هوشمند دوربین



منبع: https://www.notebookcheck.net/Narwal-Freo-vacuum-on-sale-for-US-949-comes-with-self-cleaning-self-washing-and-self-drying-mopping-capabilities.728215.0.html

زیر 300 USD/Euro، زیر 500 USD/Euro، 1000 USD/Euro، برای دانشجویان دانشگاه، بهترین نمایشگرها

پس از فارغ التحصیلی در رشته هیدرودینامیک محیطی از دانشگاه کالیفرنیا، در رشته فیزیک راکتور مطالعه کردم تا از NRC ایالات متحده برای بهره برداری از راکتورهای هسته ای مجوز دریافت کنم. پس از کار با سیستم‌های واکنش‌پذیری هسته‌ای مدرن که به‌طور شگفت‌انگیزی توسط رایانه‌های دهه 80 کار می‌کردند، سطح قابل توجهی از قدردانی شما از لوازم الکترونیکی مصرفی روزمره به دست می‌آید. وقتی فعالیت‌های روزانه و مقالات مروری ایالات متحده را در Notebookcheck مدیریت نمی‌کنم، می‌توانید صحنه ورزش‌های الکترونیکی و آخرین اخبار بازی را دنبال کنید.

لطفا مقاله ما را به اشتراک بگذارید، هر پیوند مهم است!

شاید یکی از ویژگی‌هایی که Narwal Freo را از سایر جاروبرقی‌های روباتیک جدا می‌کند، «حالت فرئو» آن باشد که اساساً یک حالت خود تمیز شونده است. هنگامی که جاروبرقی جاروبرقی جارو می‌شود، می‌تواند با مخلوط کردن پدهای پاک کن با آب و اجازه دادن به خشک شدن، موپ یکپارچه خود را تمیز کند. سنسورهای درون جاروبرقی زمانی را تشخیص می‌دهند که موپ برای تمیز کردن خودکار قرار دارد.

از دیگر ویژگی های Freo می توان به تاب هوشمند اشاره کرد که به طور خاص برای گوشه ها طراحی شده است. اکثر جاروبرقی های ربات دیگر معمولاً در جمع آوری زباله از گوشه اتاق ها از جمله بسیاری از مدل های Roborock مشکل دارند.

Freo با حالت‌ها و حسگرهای اضافی برای پاک‌کن‌های خود تمیز شونده، قدمی اضافی برمی‌دارد تا تا حد امکان راحت و راحت باشد. خلاء از نقشه برداری چند سطحی نیز پشتیبانی می کند.