تلویزیون OLED زیبا سونی براویا A80K با فرکانس 120 هرتز 35 درصد تخفیف در آمازون دریافت می کند.

زیر 300 USD/Euro، زیر 500 USD/Euro، 1000 USD/Euro، برای دانشجویان دانشگاه، بهترین نمایشگرها

Sony Bravia A80K 55 اینچی را با قیمت 1298 دلار آمریکا در آمازون بخرید.

برای برداشت های دقیق تر و مشخصات دقیق پنل و اندازه گیری ها برای Sony A80K، لطفاً Rtings را بررسی کنید. بررسی عمیق. انتظار می رود، این تلویزیون OLED دارای نسبت کنتراست بی نهایت و بازتولید رنگ عالی است و به لطف نرخ تازه سازی سریع 120 هرتز و ورودی های HDMI 2.1، این مجموعه یک انتخاب عالی برای گیمرهایی است که دارای سونی پلی استیشن 5 یا سایر کنسول های بازی نسل فعلی هستند. . عملکرد HDR آن نیز بسیار قابل احترام است زیرا حداکثر روشنایی آن تا 700 نیت در صحنه های خاص است. در مجموع، این فروش تلویزیون OLED فرصت خوبی است تا یکی از جذاب ترین مدل های 2022 را با کمترین قیمت آمازون تا به حال خریداری کنید.

سلب مسئولیت: Notebookcheck مسئولیتی در قبال تغییرات قیمتی که توسط خرده فروشان انجام می شود ندارد. قیمت یا معامله با تخفیف ذکر شده در این مورد در زمان نگارش در دسترس بود و ممکن است مشمول محدودیت‌های زمانی و/یا در دسترس بودن واحد باشد.



منبع: https://www.notebookcheck.net/Beautiful-Sony-Bravia-A80K-OLED-TV-with-120Hz-gets-35-discount-on-Amazon.710795.0.html

10 لپ تاپ برتر
چند رسانه ای، چند رسانه ای بودجه، بازی، بازی اقتصادی، بازی سبک، کسب و کار، دفتر بودجه، ایستگاه کاری، زیر نوت بوک، اولترابوک، کروم بوک

انریکو فراهن
انریکو فراهن – نویسنده فناوری – 1841 مقاله منتشر شده در Notebookcheck از سال 2021

لطفا مقاله ما را به اشتراک بگذارید، هر پیوند مهم است!

شیفتگی من به فناوری به دوران پنتیوم II بازمی گردد. اصلاح، اورکلاک و ارزش گذاری سخت افزار کامپیوتر از آن زمان به بخشی جدایی ناپذیر از زندگی من تبدیل شده است. به عنوان یک دانشجو، علاقه شدیدی به فناوری های موبایل پیدا کردم که می تواند زندگی پر استرس دانشگاه را بسیار آسان تر کند. بعد از اینکه در حین کار در یک موقعیت بازاریابی عاشق تولید محتوای دیجیتال شدم، اکنون وب را جستجو می کنم تا هیجان انگیزترین موضوعات دنیای فناوری را برای شما به ارمغان بیاورم. در خارج از دفتر، من به طور خاص به ورزش های موتوری و دوچرخه سواری در کوهستان علاقه دارم.