تلویزیون 77 اینچی QD-OLED سامسونگ S95C به کمترین قیمت سقوط می کند


تلویزیون 77 اینچی S95C QD-OLED اولین تخفیف قابل توجه خود را دریافت کرد و اکنون با 22٪ تخفیف MSRP (تصویر: سامسونگ)
تلویزیون 77 اینچی S95C QD-OLED اولین تخفیف قابل توجه خود را دریافت کرد و اکنون با 22٪ تخفیف MSRP (تصویر: سامسونگ)

یکی از چشمگیرترین تلویزیون های OLED موجود در بازار به پایین ترین قیمت خود رسیده است زیرا یک خرده فروش آنلاین معتبر اکنون مدل غول پیکر 77 اینچی Samsung S95C را با 22 درصد تخفیف از قیمت فهرست رسمی خود به فروش می رساند.

خریداران تلویزیونی که بیش از 3000 دلار آمریکا در اختیار دارند، می توانند انواع 77 اینچی بهترین تلویزیون های موجود در بازار را مورد توجه قرار دهند که می توان آنها را به دو دسته فنی تقسیم کرد. طرفداران سینمای خانگی می توانند یک پنل معمولی WOLED را انتخاب کنند که توسط رهبر بازار LG استفاده می شود، یا یک صفحه نمایش OLED نقطه کوانتومی که در جدیدترین و بهترین تلویزیون های سامسونگ مانند S95C بسیار زیبا یافت می شود.

علاقه‌مندانی که برای دومی تصمیم می‌گیرند، اکنون می‌توانند از بهترین معامله تا کنون برای Samsung S95C 77 اینچی استفاده کنند که توسط خرده‌فروش آنلاین متعلق به آمازون Woot به فروش رسیده است و اکنون می‌توان آن را با 22 درصد تخفیف یا 1000 دلار آمریکا سفارش داد. MSRP معمولی، که منجر به قیمت فروش 3499 دلار آمریکا با ارسال رایگان می شود. علاوه بر این، این معامله برای تلویزیون پرچمدار QD-OLED از آمازون پیشی می گیرد قیمت فعلی با اختلاف بسیار زیاد و طبق Camelcamelcamel’s یک رکورد جدید در تاریخ ثبت کرد ردیاب قیمت.

به گزارش Rtings بررسی عمیقفناوری پنل QD-OLED دارای رنگ‌های بسیار روشن است که باعث می‌شود نمایشگر در مقایسه با رقبای زیبایی مانند LG G3 زنده‌تر به نظر برسد. علاوه بر این، سامسونگ S95C دارای حداکثر روشنایی HDR فوق‌العاده بالای بیش از 1300 نیت است، در حالی که بازبین‌ها از کنترل عالی انعکاس تمجید کرده‌اند. بزرگترین نقطه ضعف این مجموعه ممکن است محدود کننده روشنایی بسیار تهاجمی باشد، به این معنی که بینندگانی که به طور منظم محتوایی با صحنه های روشن بزرگ تماشا می کنند ممکن است بخواهند به جای آن نگاهی به تلویزیون مینی ال ای دی بیندازند. برای هر کس دیگری که مایل است این مقدار پول را برای تلویزیون جدید خرج کند، این معامله یک انتخاب همه جانبه عالی است.

تلویزیون 77 اینچی QD-OLED سامسونگ S95C را به قیمت 3499 دلار آمریکا در Woot به فروش برسانید.

سلب مسئولیت: Notebookcheck مسئولیتی در قبال تغییرات قیمتی که توسط خرده فروشان انجام می شود ندارد. قیمت یا معامله با تخفیف ذکر شده در این مورد در زمان نگارش در دسترس بود و ممکن است مشمول محدودیت‌های زمانی و/یا در دسترس بودن واحد باشد.

لطفا مقاله ما را به اشتراک بگذارید، هر پیوند مهم است!




منبع: https://www.notebookcheck.net/Huge-77-inch-Samsung-S95C-QD-OLED-TV-crashes-to-lowest-price-yet.732463.0.html