تلویزیون 77 اینچی ال جی B2 OLED با فرکانس 120 هرتز 47 درصد تخفیف دریافت می کند و به پایین ترین قیمت می رسد.

غول فناوری کره جنوبی ال‌جی چند هفته پیش در نمایشگاه CES 2023 تلویزیون‌های OLED ارتقا یافته خود را برای مدل سال 2023 معرفی کرده است، که به این معنی است که اکنون زمان مناسبی برای شکارچیان معامله است تا یک مجموعه فعلی 2022 مانند مدل نسبتاً مقرون به صرفه را خریداری کنند. LG B2 با تخفیف قابل توجه.

سلب مسئولیت: Notebookcheck مسئولیتی در قبال تغییرات قیمتی که توسط خرده فروشان انجام می شود ندارد. قیمت یا معامله با تخفیف ذکر شده در این مورد در زمان نگارش در دسترس بود و ممکن است مشمول محدودیت‌های زمانی و/یا در دسترس بودن واحد باشد.

لطفا مقاله ما را به اشتراک بگذارید، هر پیوند مهم است!

10 لپ تاپ برتر
چند رسانه ای، چند رسانه ای بودجه، بازی، بازی اقتصادی، بازی سبک، کسب و کار، دفتر بودجه، ایستگاه کاری، زیر نوت بوک، اولترابوک، کروم بوک

BuyDig نسخه 77 اینچی تلویزیون OLED LG B2 را با تخفیف قابل توجه به فروش رساند (تصویر: LG)
BuyDig نسخه 77 اینچی تلویزیون OLED LG B2 را با تخفیف قابل توجه به فروش رساند (تصویر: LG)

طبق معمول، خواندن Rtings را توصیه می کنیم بررسی عمیق برای اطلاعات بیشتر در مورد LG B2 OLED. بررسی‌کنندگان دریافتند که تلویزیون می‌تواند نقاط برجسته را در برخی از صحنه‌های HDR با حداکثر روشنایی تا ۷۰۰ نیت نمایش دهد، در حالی که نرخ تازه‌سازی سریع ۱۲۰ هرتز و پورت‌های HDMI 2.1 این تلویزیون را به گزینه‌ای مناسب برای گیمرها تبدیل کرده است. این تلویزیون OLED با قیمت کمتر از 2000 دلار، مسلماً یکی از قانع‌کننده‌ترین معاملات در بازار 77 اینچی در حال حاضر است.

10 گوشی برتر
گوشی‌های هوشمند، فبلت‌ها، ≤6 اینچی، گوشی‌های هوشمند دوربین




منبع: https://www.notebookcheck.net/77-inch-LG-B2-OLED-TV-with-120Hz-gets-47-discount-and-drops-to-lowest-price-yet.697900.0.html

به عنوان مثال، خرده فروش آنلاین معروف BuyDig اکنون مدل بزرگ ۷۷ اینچی LG B2 OLED فوق الذکر را به قیمت ۱۷۴۹ دلار آمریکا با ارسال رایگان به فروش می رساند. برای دریافت این قیمت لطفا کد کوپن «YYC» را اعمال کنید که پس از آن قیمت ذکر شده در آخرین مرحله تأیید نمایش داده می شود. این معامله تلویزیون OLED صرفه جویی عظیمی معادل 47 درصد یا 1550 دلار آمریکا نسبت به MSRP اصلی 3299 دلار آمریکا ارائه می دهد. برای مرجع، فروش BuyDig ضربان دارد قیمت فعلی آمازون برای LG B2 با 547 دلار آمریکا، و حتی کمترین قیمت آمازون را تا کنون بیش از 240 دلار کاهش می دهد. شتر شتر.

شیفتگی من به فناوری به دوران پنتیوم II بازمی گردد. اصلاح، اورکلاک و ارزش گذاری سخت افزار کامپیوتر از آن زمان به بخشی جدایی ناپذیر از زندگی من تبدیل شده است. به عنوان یک دانشجو، علاقه شدیدی به فناوری های موبایل پیدا کردم که می تواند زندگی پر استرس دانشگاه را بسیار آسان تر کند. بعد از اینکه در حین کار در یک موقعیت بازاریابی عاشق تولید محتوای دیجیتال شدم، اکنون وب را جستجو می کنم تا هیجان انگیزترین موضوعات دنیای فناوری را برای شما به ارمغان بیاورم. در خارج از دفتر، من به طور خاص به ورزش های موتوری و دوچرخه سواری در کوهستان علاقه دارم.