تلویزیون لیزری 100 اینچی XGIMI MIRA جدید با پروژکتور UST وارد شد

را XGIMI 100 اینچی Soft Light Art TV MIRA در چین فاش شده است. تلویزیون لیزری 1080p از جدیدترین فناوری Dual-Light XGIMI استفاده می کند که منابع نور LED و لیزر را برای روشنایی بهتر ترکیب می کند. دستگاه پرتاب فوق العاده کوتاه دارای نسبت پرتاب 0.21:1 است که به شما امکان می دهد پروژکتور را در فاصله 24 سانتی متری (~ 9.4 اینچ) از دیوار قرار دهید تا به تصویر 100 اینچی (~39 سانتی متری) برسید.

تلویزیون لیزری دارای سیستم صوتی 2.1 کاناله داخلی است که با همکاری هارمن کاردون طراحی شده است و دارای دو بلندگوی 8 واتی و یک ساب ووفر جداگانه 15 واتی است. سیستم صوتی از فناوری های Dolby Audio و DTS:HD پشتیبانی می کند. می توانید گجت ها را از طریق پورت های صوتی HDMI 2.1 eARC، USB 2.0 و 3.5 میلی متری متصل کنید. از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به کنترل صوتی، پخش موسیقی بلوتوث و نمایش بی‌سیم صفحه نمایش اشاره کرد. اکنون می توانید تلویزیون XGIMI MIRA را در چین با قیمت پیش فروش 6999 یوان (~ 1006 دلار آمریکا) با سپرده 100 یوان (~ 14 دلار آمریکا) پیش خرید کنید. هنوز مشخص نیست که آیا این محصول به بازارهای دیگر عرضه خواهد شد یا خیر.


منبع: https://www.notebookcheck.net/New-XGIMI-MIRA-100-in-laser-TV-with-UST-projector-arrives.717078.0.html

طبق گفته XGIMI، MIRA دارای سطوح روشنایی مشابه با یک تلویزیون سطح ابتدایی با روشنایی 286 نیت است. با این حال، این برند همچنین گفته است که پروژکتور می تواند تا 900 لومن CCB روشنایی ارائه دهد. CCB یک استاندارد XGIMI است، بدون روش رسمی تبدیل لومن ANSI. این نمایشگر از فرمت‌های HDR10 و HLG پشتیبانی می‌کند و دارای روکش ضد تابش نور است تا تماشای تلویزیون را در طول روز آسان‌تر کند. این دستگاه دارای یک “قاب هنری” است که از نظر مفهومی شبیه به قاب سامسونگ است، با نمایشگر که آثار هنری را نشان می دهد تا تلویزیون را در زمانی که از آن استفاده نمی کنید، پنهان کند. یک سنسور مجاورت می تواند به طور خودکار MIRA را هنگام ورود یا خروج از اتاق روشن یا خاموش کند.