تلویزیون جدید Hisense U8K 2023 Mini-LED با 144 هرتز و 1500 نیت با 38 درصد تخفیف


آمازون قبلاً تخفیف قابل توجه 27٪ برای تلویزیون 55 اینچی Hisense U8K Mini-LED ارائه کرده است (تصویر: Hisense)
آمازون قبلاً تخفیف قابل توجه 27٪ برای تلویزیون 55 اینچی Hisense U8K Mini-LED ارائه کرده است (تصویر: Hisense)

نسخه 55 اینچی تلویزیون رده بالای هایسنس برای مدل سال 2023 به تازگی در اکثر خرده فروشان معروف در دسترس قرار گرفته است، اما تعدادی از آنها در حال حاضر نمایشگر مینی ال ای دی فوق العاده روشن را با تخفیف قابل توجهی می فروشند.

سه برند اصلی در بخش تلویزیون وقت گرانبهای خود را صرف کاهش قیمت و تخفیف می کنند زیرا بسیاری از مدل های 2023 هنوز با قیمت هایی نزدیک به MSRP نسبتاً متورم خود به فروش می رسند. خوشبختانه، این مورد در مورد جدیدترین تلویزیون‌های Mini-LED Hisense صدق نمی‌کند، که نه تنها شامل U6K بسیار مقرون‌به‌صرفه و ارزان قیمت است، بلکه جدیدترین مجموعه درجه یک علاقه‌مندان به شکل U8K را نیز شامل می‌شود.

به طور خاص، هر دو Best Buy و Amazon قیمت‌های 55 اینچی Hisense U8K را به 799 دلار آمریکا کاهش داده‌اند که شامل ارسال رایگان یا تحویل از فروشگاه می‌شود. این فروش 500 دلار آمریکا یا 38 درصد تخفیف نسبت به قیمت فهرست رسمی 1299 دلار آمریکا ارائه می دهد. ناگفته نماند که این پایین ترین قیمت تلویزیون مینی ال ای دی است که توسط Camel’s نیز به تصویر کشیده شده است. تاریخچه قیمت. متأسفانه، نسخه‌های بزرگ‌تر 65 و 75 اینچی Hisense U8K در آمازون موجود نیستند و هنوز هیچ تخفیفی در Best Buy دریافت نکرده‌اند.

مشابه مدل قبلی عالی سال گذشته، Hisense U8K یکی از درخشان‌ترین تلویزیون‌ها در بخش زیر 1000 دلار آمریکا است زیرا نور پس‌زمینه Mini-LED آن می‌تواند به حداکثر روشنایی HDR تا 1500 نیت برسد. برگه مشخصات. پنل نقطه کوانتومی سازگار با Dolby Vision همچنین دارای نرخ تازه سازی بالا تا 144 هرتز است و دارای چهار پورت HDMI 2.1 است که برای دارندگان یک کنسول بازی نسل فعلی ضروری است. طبق معمول، خریداران صبور که می توانند برای خرید خود کمی بیشتر صبر کنند، ممکن است در آینده از تخفیف های شدیدتری بهره مند شوند، اما خریداران اولیه که مایلند اکنون به این مجموعه 2023 ارتقاء دهند، مطمئناً باید مطمئن شوند که از این اولین افت قیمت قابل توجه استفاده خواهند کرد. .

Hisense U8K 55 اینچی را به قیمت 799 دلار آمریکا در آمازون بخرید یا بهترین خرید

ابعاد تلویزیون مینی ال ای دی 55U8K (تصویر: Hisense)
ابعاد تلویزیون مینی ال ای دی 55U8K (تصویر: Hisense)

سلب مسئولیت: Notebookcheck مسئولیتی در قبال تغییرات قیمتی که توسط خرده فروشان انجام می شود ندارد. قیمت یا معامله با تخفیف ذکر شده در این مورد در زمان نگارش در دسترس بود و ممکن است مشمول محدودیت‌های زمانی و/یا در دسترس بودن واحد باشد.

آمازون، بهترین خرید، تصویر: Hisense

لطفا مقاله ما را به اشتراک بگذارید، هر پیوند مهم است!




منبع: https://www.notebookcheck.net/New-2023-Hisense-U8K-Mini-LED-TV-with-144Hz-and-1-500-nits-already-discounted-by-38.732056.0.html