تصاویری از سطح خنک کننده پردازنده گرافیکی چهار اسلات تایتان 900 واتی RTX 4000 به صورت آنلاین

به نظر می‌رسد انویدیا تعداد زیادی از این خنک‌کننده‌های حجیم را ساخته است، اما احتمالاً از آن‌ها برای مدل شایعه شده RTX 4090 Ti FE استفاده مجدد نخواهد کرد، زیرا این مدل قرار است دارای مشخصات TDP «صرفا» 475 وات باشد.

شایعات اولیه حاکی از آن بود که نسخه Titan برای سری RTX 4000 می تواند حداقل 700 وات TDP تعیین شود که به نوبه خود به یک خنک کننده عظیم 4 اسلات نیاز دارد. انویدیا در حال آماده سازی چنین جانوری بود تا در صورتی که AMD موفق شود تیم گرین را با یک ارتقاء مشخصات لحظه آخری برای کارت های RX 7900 XT که در نوامبر امسال عرضه می شود، از بین ببرد. با این حال، آخرین گزارش‌ها حاکی از آن است که GPU برتر Team Red ممکن است با RTX 4090 مطابقت نداشته باشد. به‌علاوه هیولای Titan ظاهراً در حال ذوب PSU‌ها بوده است، بنابراین Nvidia باید همه چیز را به حالت تعلیق در می‌آورد یا حتی برنامه‌های خود را به کلی از بین می‌برد.

بوگدان سولکا
بوگدان سولکا – نویسنده ارشد فناوری – 1856 مقاله منتشر شده در Notebookcheck از سال 2017
عکس نمایه بالای کفن (منبع تصویر: ChipHell)
عکس نمایه سمت بالا از کفن (منبع تصویر: ChipHell)
هیت سینک عظیم با صفحات تقویت کننده سمت پایین (منبع تصویر: ChipHell)
هیت سینک عظیم با صفحات تقویت کننده سمت پایین (منبع تصویر: ChipHell)
قاب های کفن X شکل (منبع تصویر: ChipHell)
قاب های کفن X شکل (منبع تصویر: ChipHell)

من اولین بار در حدود هفت سالگی به دنیای شگفت انگیز IT & C قدم گذاشتم. من فوراً مجذوب گرافیک های کامپیوتری شدم، چه از بازی ها و چه برنامه های سه بعدی مانند تری دی مکس. من همچنین یک خواننده مشتاق داستان های علمی تخیلی، یک علاقه مند به اخترفیزیک و یک متخصص رمزنگاری هستم. من در سال 2006 شروع به نوشتن مقالات مرتبط با رایانه شخصی برای Softpedia و چند وبلاگ کردم. در تابستان 2017 به تیم Notebookcheck پیوستم و در حال حاضر یک نویسنده ارشد فناوری هستم که بیشتر اخبار مربوط به پردازنده، GPU و لپ تاپ را پوشش می دهد.