تسلا frenemy BYD رویای خودران را به عنوان یک رویای لوله نشان می دهد زیرا قول می دهد در 3 تا 5 سال آینده بر بازار خودروهای برقی تسلط پیدا کند.

اتصال دیواری 48A تسلا را با کابل 24 اینچی در آمازون دریافت کنید



منبع: https://www.notebookcheck.net/Tesla-frenemy-BYD-pegs-self-driving-a-pipe-dream-as-it-vows-EV-market-dominance-in-3-5-years.724990.0.html

در طول جلسه سالانه سهامداران BYD، رئیس بزرگترین رقیب تسلا ابراز تردید کرد که ویژگی رانندگی کاملاً خودمختار ایلان ماسک برای آینده تسلا هرگز اتفاق بیفتد. او به مخاطبان اطلاع داد که موانع قانونی و نظارتی مانع از خروج ویژگی‌هایی مانند حالت رانندگی کامل تسلا از مرحله بتا می‌شوند. او افزود، حتی اگر تغییر مطلوبی در مقررات رانندگی خودران ایجاد شود، خودروسازان همچنان برای از بین بردن ارزش برند هر مدل خاص، حتی اگر یک تصادف بد اتفاق بیفتد، هستند.

10 گوشی برتر
گوشی‌های هوشمند، فبلت‌ها، ≤6 اینچی، گوشی‌های هوشمند دوربین

دانیل زلاتف – نویسنده فناوری – 755 مقاله منتشر شده در Notebookcheck از سال 2021

10 لپ تاپ برتر
چند رسانه ای، چند رسانه ای بودجه، بازی، بازی اقتصادی، بازی سبک، کسب و کار، دفتر بودجه، ایستگاه کاری، زیر نوت بوک، اولترابوک، کروم بوک

دانیل که از زمان جاسوسی صنعتی رایانه‌های اپل و زمان پیکسل‌سازی‌شده نینتندو، مورد علاقه‌ی فناوری قرار گرفته بود، زمانی که رایانه‌های شخصی و کنسول‌ها هنوز یک چیز کمیاب بودند، رفت و یک باشگاه بازی افتتاح کرد. امروزه، شیفتگی به مشخصات و سرعت نیست، بلکه به سبک زندگی مربوط می شود که رایانه های موجود در جیب، خانه و ماشین ما را به آن سوق داده اند، از طومار بی نهایت و خطرات حریم خصوصی گرفته تا احراز هویت هر ذره و حرکت وجود ما.

او خاطرنشان کرد که BYD در حال حاضر کار سختی را انجام داده است و یک سبد خودروهای برقی قدرتمند و زنجیره تامین را ایجاد کرده است، و اکنون بر گسترش آن، از جمله در خارج از کشور که قصد دارد رقابتی ترین سفیر صنعت خودروهای برقی چین شود، تمرکز خواهد کرد. ایلان ماسک اخیراً اظهار داشت که BYD اکنون “به شدت رقابتی” است. در واقع، و چند سال آینده نشان خواهد داد که چه کسی شنا خواهد کرد و چه کسی در تندروهای انتقالی خطرناک EV غرق خواهد شد.

این بدان معنا نیست که BYD مخالف فناوری‌های خودران است، اما رئیس آن معتقد است که این فناوری‌ها همچنان ویژگی‌های کمک راننده باقی خواهند ماند که کسب درآمد قابل توجهی از آن‌ها بسیار سخت است. این برخلاف نظر ایلان ماسک است تسلا رانندگی کامل خود را متوقف خواهد کرد و حتی می تواند مجوز آن را به دیگر شرکت های خودروسازی بدهد از برخی نقطه نظرات.