تسلا پس از آتش‌سوزی مرموز مدل Y در بزرگراه کالیفرنیا، انسان را نادیده می‌گیرد

یک آداپتور شارژر تلفن ماشین Anker 323 52.2 W USB Type-C در آمازون بخرید.

تسلا وای من در روز شنبه، 6 می در Hwy کالیفرنیا آتش گرفت. داشتم روی یک رمپ رانندگی می کردم تا وارد اتوبان شوم که صدایی از پایین به گوشم رسید. در را باز کردم و دیدم از پایین دود می آید. 2 هفته گذشت و حتی یک بار پیگیری نشد. من نیاز به پاسخ دارم. pic.twitter.com/kW4wTp6V2U

— بیشال مالا (@bishal_malla1) 18 مه 2023



منبع: https://www.notebookcheck.net/Tesla-all-but-ignores-man-after-mysterious-Model-Y-blaze-on-California-highway.719629.0.html تسلا مدل Y مردی در یکی از بزرگراه‌های کالیفرنیا آتش گرفت و تسلا ظاهراً او را در حالی که به دنبال پاسخ می‌گردید، سردرگم کرده است.  (منبع تصویر: بیشال ملا در توییتر)

تسلا مدل Y مردی در یکی از بزرگراه‌های کالیفرنیا آتش گرفت و تسلا ظاهراً او را در حالی که برای یافتن پاسخ جستجو می‌کند، سردرگم کرده است. (منبع تصویر: بیشال ملا در توییتر)

زیر 300 USD/Euro، زیر 500 USD/Euro، 1000 USD/Euro، برای دانشجویان دانشگاه، بهترین نمایشگرها

یکی از کاربران توییتر، Bishal Malla (@bishal_malla) اخیراً ارسال شده در سایت درباره تجربه‌اش از آتش گرفتن تسلا مدل Y در بزرگراه کالیفرنیا (از طریق InsideEVs). به گفته ملا، او قصد داشت به بزرگراه بپیوندد که صدایی از کف خودرو شنید. او که فکر می‌کرد لاستیک پنچر شده است، ایستاد تا بیرون ماشین را بازرسی کند و متوجه دودی شد که از پایین خودرو – جایی که بسته باتری خودروی الکتریکی قرار دارد – منتشر می‌شود.

10 لپ تاپ برتر
چند رسانه ای، چند رسانه ای بودجه، بازی، بازی اقتصادی، بازی سبک، کسب و کار، دفتر بودجه، ایستگاه کاری، زیر نوت بوک، اولترابوک، کروم بوک

10 گوشی برتر
گوشی‌های هوشمند، فبلت‌ها، ≤6 اینچی، گوشی‌های هوشمند دوربین