تسلا می‌تواند روش‌های پرداخت بیت‌کوین و دوج‌کوین را اضافه کند، زیرا توییتر چند مورد از رمزارزهای بحث‌برانگیز را در کد سایت فاش می‌کند.

بررسی سایت سفارش تسلا و جستجوی «بیت‌کوین»، نام‌های متعددی از ارز دیجیتال را در سراسر صفحه پرداخت‌ها نشان می‌دهد. تا حدودی خنده دار، انجام همان کار با “Dogecoin” به عنوان عبارت جستجو نیز اشاره های متعددی را در سراسر صفحه پرداخت نشان می دهد.

جولیان ون در مروه

@LilMoonLambo در توییتی که در سایت رسانه‌های اجتماعی ارسال شده است، فاش می‌کند که تسلا کدی را اضافه کرده است که امکان پرداخت بیت کوین را به طراحی وب‌سایت خود می‌دهد. این نشانه مشخصی نیست که تسلا بیت کوین را می پذیرد، اما اگر قصد استفاده از آن را نداشته باشد، کدگذاری مجدد این ویژگی در وب سایت عجیب است.

علاقه من به فناوری از دوران دبیرستان شروع شد و با روت کردن و فلش کردن موتورولا Defy خود شروع شد، اما وقتی متوجه شدم که می توانم i7 930 را در رایانه از پیش ساخته شده گیگابایتی خود اورکلاک کنم، واقعاً در سوراخ خرگوش افتادم. این اعتیاد سرسام‌آور در نهایت باعث شد در دانشگاه طراحی محصول بخوانم. من فکر می‌کنم فناوری باید زندگی افرادی را که از آن استفاده می‌کنند، بدون توجه به زمینه، بهبود بخشد. من دوست دارم در مورد لپ تاپ ها، تلفن های هوشمند، نرم افزارها و روندهای تکنولوژی بخوانم و بنویسم.




منبع: https://www.notebookcheck.net/Tesla-could-add-Bitcoin-and-Dogecoin-payment-methods-as-Twitter-snoop-reveals-several-mentions-of-controversial-cryptocurrencies-in-site-code.735481.0.html

تسلا و مدیر عامل آن، ایلان ماسک، در مورد ارزهای رمزنگاری شده کمی سابقه تلخ دارند، اما مدتی است که شرکت خودروهای برقی بیت کوین را به عنوان پرداخت برای سفارشات نمی پذیرد. اکنون، به نظر می رسد که تسلا ممکن است در آینده نزدیک یک بار دیگر، در صورت کاربر توییتر، شروع به پذیرش بیت کوین کند @LilMoonLamboاین کشف را باید باور کرد.

با توجه به دلایل بیت کوین از دست رفت برای سازنده خودروهای برقی، بعید است که این برند استفاده از بیت کوین را از سر بگیرد، بسیار کمتر از Dogecoin. با این حال، به نظر می‌رسد تسلا تغییرات گسترده‌ای را در استراتژی خود ایجاد می‌کند، با تغییرات اخیر در قیمت خودروهای برقی که فشار زیادی بر دیگر تولیدکنندگان خودروهای الکتریکی وارد می‌کند. پذیرش گسترده سخت افزار شارژ NACS و مجوز سوپرشارژر که دست در دست NACS است، ممکن است استراتژی دیگری برای تنوع بخشیدن به جریان درآمد این شرکت باشد.

یک ماشین مسابقه ای رادیویی قابل شارژ تسلا Cybertruck در مقیاس 1:64 Hot Wheels RC در آمازون بخرید.