تسلا مدل Y جدید با HW4 در حال حاضر عرضه می‌شود، زیرا در محبوب‌ترین عنوان خودرو از تویوتا کرولا شکست می‌دهد.

دانیل که از زمان جاسوسی صنعتی رایانه‌های اپل و زمان پیکسل‌سازی‌شده نینتندو، مورد علاقه‌ی فناوری قرار گرفته بود، زمانی که رایانه‌های شخصی و کنسول‌ها هنوز یک چیز کمیاب بودند، رفت و یک باشگاه بازی افتتاح کرد. امروزه، شیفتگی به مشخصات و سرعت نیست، بلکه به سبک زندگی مربوط می شود که رایانه های موجود در جیب، خانه و ماشین ما را به آن سوق داده اند، از طومار بی نهایت و خطرات حریم خصوصی گرفته تا احراز هویت هر ذره و حرکت وجود ما.


منبع: https://www.notebookcheck.net/New-Tesla-Model-Y-with-HW4-already-shipping-as-it-beats-Toyota-Corolla-for-most-popular-vehicle-title.720450.0.html

با این حال، همه دارندگان مدل Y از شنیدن این موضوع که انتخاب آنها برای حمل و نقل اکنون پرفروش‌ترین وسیله نقلیه در سطح جهان است، خوشحال می‌شوند و از تویوتا کرولا برای عنوان محبوب‌ترین خودروی جهان عبور می‌کنند. به گفته فیلیپه مونوز، تحلیلگر برجسته Jato Dynamics، تویوتا در سه ماهه اول 256400 دستگاه کرولا فروخت، در حالی که تسلا با فروش 267200 دستگاهی، مدل Y را به اولین خودروی برقی تبدیل کرد که در رتبه بندی محبوب ترین خودروهای جهان قرار دارد.

پس از مدل S و مدل X، تسلا اکنون پرفروش‌ترین مدل Y خود را با کیت رانندگی خودکار جدید Hardware 4.0 بدون اعلام ارتقاء عرضه می‌کند. به نظر می‌رسد اولین دسته HW4 مدل Y منتشر شده است، زیرا در قسمت تحویل که عکس‌های جاسوسی گرفته شده است ترکیبی از سیاه و قرمز مدل Y با دوربین‌های Hardware 4.0 و مدل‌های سفید یا خاکستری هنوز با کیت‌های قدیمی‌تر HW3 وجود دارد. .

متأسفانه، کیت Hardware 4.0 را نمی‌توان در واحدهای قدیمی‌تر مدل Y نصب کرد، زیرا دارای یک کامپیوتر کاملاً جدید با شکل‌گیری مادربرد متفاوت، و همچنین دوربین‌ها و سنسورهای با وضوح بالا است. HW4 تسلا در دسته‌های جدید وسایل نقلیه راه‌های جدیدی را برای بهبود آگاهی موقعیتی FSD و زمان واکنش باز می‌کند. دوربین های سامسونگ برای شروع، وضوح بیشتر و بسیار بالاتری دارند. مشخص شد که آنها میدان دید را به شدت در کنار خودرو به ارمغان می‌آورند و به طور بالقوه به مدل Y مجهز به سخت‌افزار 4.0 کمک می‌کنند تا بسیار کمتر از خودروهای کیت فعلی به سمت پیچ‌های محافظت نشده حرکت کند.

اتصال دیواری 48A تسلا را با کابل 24 اینچی در آمازون دریافت کنید