تسلا مدل 3 هایلند با باتری بزرگتر M3P توسط CATL عرضه می شود که در طراحی مجدد Model Y Juniper نیز استفاده خواهد شد.

علاوه بر باتری بزرگ‌تر و برد طولانی‌تر، انتظار می‌رود تسلا مدل 3 هایلند بدنه بلندتری با چراغ‌های جلو و عقب بازطراحی‌شده، کیت جدید FSD Hardware 4.0 با دوربین‌های سامسونگ با وضوح بالا، و فضای داخلی راحت‌تر که ممکن است شامل صندلی‌های تهویه‌شونده باشد، ارائه دهد. طولانی مدت

دانیل که از زمان جاسوسی صنعتی رایانه‌های اپل و زمان پیکسل‌سازی‌شده نینتندو، مورد علاقه‌ی فناوری قرار گرفته بود، زمانی که رایانه‌های شخصی و کنسول‌ها هنوز یک چیز کمیاب بودند، رفت و یک باشگاه بازی افتتاح کرد. امروزه، شیفتگی به مشخصات و سرعت نیست، بلکه به سبک زندگی مربوط می شود که رایانه های موجود در جیب، خانه و ماشین ما را به آن سوق داده اند، از طومار بی نهایت و خطرات حریم خصوصی گرفته تا احراز هویت هر ذره و حرکت وجود ما.


منبع: https://www.notebookcheck.net/Tesla-Model-3-Highland-to-come-with-bigger-M3P-battery-by-CATL-that-will-be-used-in-Model-Y-Juniper-redesign-as-well.729219.0.html

رفرش جدید تسلا مدل 3 هایلند به یک باتری بزرگتر با ظرفیت 66 کیلووات ساعت نسبت به مدل پایه 3 در حال حاضر مجهز خواهد شد و این بسته توسط بزرگترین سازنده باتری های برقی جهان CATL با ترکیب شیمیایی جدید فسفات منگنز (LMFP) عرضه خواهد شد. فناوری باتری M3P CATL چگالی انرژی بالاتری نسبت به سایر باتری‌های LMFP ارائه می‌کند در حالی که طول عمر و سرعت شارژ مشابه را بهبود می‌بخشد.

دانیل زلاتف
دانیل زلاتف – نویسنده فناوری – 783 مقاله منتشر شده در Notebookcheck از سال 2021

منابع زنجیره تامین چینی ادعا می کنند که مدل 3 هایلند با باتری بزرگتر 66 کیلووات ساعتی CATL M3P در کارخانه گیگافکتوری شانگهای تسلا برای عرضه برنامه ریزی شده در سه ماهه سپتامبر ساخته خواهد شد. آنها اضافه می کنند که نه تنها طراحی مجدد مدل 3 هایلند برد طولانی تری را با باتری جدید ارائه می دهد، بلکه تسلا قصد دارد از همان باتری با ترکیب شیمیایی M3P در به روز رسانی مدل Y Juniper که سال آینده نیز عرضه می شود، استفاده کند.

اتصال دیواری 48A تسلا را با کابل 24 اینچی در آمازون دریافت کنید