تسلا مدل 2 ارزان‌تر تابستان 2024 با مرکز تولید «بزرگ» عرضه می‌شود

در مورد قیمت و تاریخ عرضه تسلا مدل 2، ایلان ماسک گفته است که این خودروساز قصد دارد از نظر هزینه های تولید در مقایسه با مدل 3، قیمت 2 به 1 را به دست آورد. بنابراین، برچسب خرده فروشی ممکن است زیر باشد. 25000 دلار آمریکا قبل از هرگونه یارانه فدرال، در حالی که برخی شایعات حتی قیمت مدل 2 را 22000 دلار آمریکا، یک خودروی الکتریکی واقعی در بازار انبوه، ادعا می کنند.

در ابتدا صحبت از این بود [Tesla] می خواستند رکورد 9 ماهه شانگهای را بشکنند، اما با جلساتی که داشتیم، مدلی که آنها می خواهند ارائه کنند، یعنی مدل اقتصادی که قرار است به طور انبوه به فروش برسد، نیاز به یک خط تولید کاملاً جدید دارد. …

بر اساس طرح 3 ایلان ماسک، انتظار می‌رود تسلا مدل 2 شبیه مدل Y کوچک شده و دارای باتری 53 کیلووات ساعتی LFP باشد. در مجموعه تسلا، زیرا در نهایت 30 درصد سبک تر از مدل 3 سدان خواهد بود.

برنامه‌های تولید تسلا مدل 2 که اخیراً فاش شده است، هدف بزرگی را برای ساخت 4 میلیون خودروی الکتریکی ارزان قیمت در مرحله اولیه شرح می‌دهد، که 2 میلیون آن از خط تولید گیگا مکزیک به دست می‌آید، که تا حدودی توضیحی درباره «فضای بزرگ» فرماندار می‌دهد.

در حال حاضر، آن خط تولید در کارگاه است، بیشتر شبیه کار بر روی کارگاه ها، برای داشتن رندر و شروع ساخت، بنابراین در حال حاضر ما تخمین می زنیم که ممکن است بین 12، 14، 15 ماه به دلیل فضای بزرگی که دارد طول بکشد. را اشغال کند.

اتصال دیواری 48A تسلا را با کابل 24 اینچی در آمازون دریافت کنید