تسلا در آخرین به‌روزرسانی روابط با سرمایه‌گذاران، از تخت 6 فوتی Cybertruck، اندازه جمع‌وجور و آزمایش سخت استفاده می‌کند.

هیاهو در اطراف سایبرتراک تسلا تقریباً بی وقفه شده است، با جریان تقریباً ثابتی از نشت، تصاویر و ویدیوها از وانت برقی آینده تسلا. با این حال، آخرین به روز رسانی توسط خود تسلا ارائه شده است، زیرا این شرکت تأیید کرده است که اگرچه طراحی Cybertruck در طول فرآیند توسعه تا حدودی تغییر کرده است، تخت شش فوت باقی مانده است.

علاقه من به فناوری از دوران دبیرستان شروع شد و با روت کردن و فلش کردن موتورولا Defy خود شروع شد، اما وقتی متوجه شدم که می توانم i7 930 را در رایانه از پیش ساخته شده گیگابایتی خود اورکلاک کنم، واقعاً در سوراخ خرگوش افتادم. این اعتیاد سرسام‌آور در نهایت باعث شد در دانشگاه طراحی محصول بخوانم. من فکر می‌کنم فناوری باید زندگی افرادی را که از آن استفاده می‌کنند، بدون توجه به زمینه، بهبود بخشد. من دوست دارم در مورد لپ تاپ ها، تلفن های هوشمند، نرم افزارها و روندهای تکنولوژی بخوانم و بنویسم.


منبع: https://www.notebookcheck.net/Tesla-teases-Cybertruck-6-ft-bed-compact-size-and-rugged-testing-in-latest-investor-relations-update.735285.0.html

در مورد رقابت، Rivian R1T در 18 فوت (5.5 متر) اندازه گیری می کند، اما بستر آن فقط 4 فوت شش اینچ است. از سوی دیگر، F-150 Lightning فورد حدود 19 فوت (5.8 متر) پنج اینچ است، اما فقط یک تخت 5.5 فوت دارد. علیرغم آنچه مدیر عامل فورد در مورد آن می گوید، این ترکیب بدنه جمع و جور و یک تخت بزرگ، Cybertruck تسلا را برای هر کسی که به دنبال حمل بار یا انجام «کار واقعی» است، یک چشم انداز نسبتاً جذاب می کند.

تا آنجا که می دانیم، Cybertruck اولین کامیون زیر 19 فوتی (جایگزین در گاراژ) خواهد بود که دارای چهار در و تخت 6+ فوت است.

اتصال دیواری 48A تسلا را با کابل 24 اینچی در آمازون دریافت کنید