تست صندلی تسلا Cybertruck راحتی و دوام را به همراه طراحی کنترل‌های تطبیق آن‌ها نشان می‌دهد

دانیل که از زمان جاسوسی صنعتی رایانه‌های اپل و زمان پیکسل‌سازی‌شده نینتندو، مورد علاقه‌ی فناوری قرار گرفته بود، زمانی که رایانه‌های شخصی و کنسول‌ها هنوز یک چیز کمیاب بودند، رفت و یک باشگاه بازی افتتاح کرد. امروزه، شیفتگی به مشخصات و سرعت نیست، بلکه به سبک زندگی مربوط می شود که رایانه های موجود در جیب، خانه و ماشین ما را به آن سوق داده اند، از طومار بی نهایت و خطرات حریم خصوصی گرفته تا احراز هویت هر ذره و حرکت وجود ما.

10 لپ تاپ برتر
چند رسانه ای، چند رسانه ای بودجه، بازی، بازی اقتصادی، بازی سبک، کسب و کار، دفتر بودجه، ایستگاه کاری، زیر نوت بوک، اولترابوک، کروم بوک

اتصال دیواری 48A تسلا را با کابل 24 اینچی در آمازون دریافت کنید

شکل تند سایبرتراک با تقلید دکمه های تنظیم صندلی آن (تصویر: تسلا)
شکل تند Cybertruck با دکمه های تنظیم صندلی تقلید شده است (تصویر: تسلا)

با این حال، این عدد در حال حاضر بسیار آرزوست. اگر این امر محقق شود، در زمانی بعدی خواهد بود که ساخت Cybertruck به علاوه 4680 سلول باتری آن به طور کامل افزایش می یابد و تولید Gigafactory آن به مکان های دیگری غیر از کارخانه آستین متنوع می شود.

در حالی که تسلا به صراحت نمی گوید اینها صندلی های واقعی هستند که اولین پیکاپ برقی آن با آن ها عرضه می شود، طراحی تند پشت سری ها و تنظیم، فریادهای طراحی زاویه دار Cybertruck را کنترل می کند. علاوه بر این، به نظر می رسد که آنها برای راحتی تهویه بیشتر سوراخ شده اند، چیزی که بارها در مورد صندلی های نمونه های اولیه Cybertruck گفته شده و دیده شده است.




منبع: https://www.notebookcheck.net/Tesla-Cybertruck-seat-test-demonstrates-comfort-and-durability-plus-their-matching-controls-design.734857.0.html

چنین صندلی‌های تهویه‌ای که قبلاً برای خودروهای برقی گران‌تر تسلا مانند مدل S/X در نظر گرفته شده بود، احتمالاً در مدل 3 هایلند نیز به‌روزرسانی می‌شوند، اما انتظار می‌رود Cybertruck زودتر از هایلند عرضه شود. تسلا اخیراً به خود می بالید که اولین Cybertruck تولیدی خود را مونتاژ کرده است، به این معنی که خط مونتاژ در Giga Texas اکنون آزمایش و آزمایش شده است و آماده تولید انبوه است.

لطفا مقاله ما را به اشتراک بگذارید، هر پیوند مهم است!

با این حال، بعید است که Cybertruck در مقادیر قابل توجهی تولید شود که تا قبل از مدتی در سال آینده شروع به تکمیل تعداد قابل توجه پیش‌سفارش کند. شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه تسلا به تامین کنندگان اعلام کرده است که برای سفارشات 375000 دستگاه سایبرتراک در سال آماده باشند.

10 گوشی برتر
گوشی‌های هوشمند، فبلت‌ها، ≤6 اینچی، گوشی‌های هوشمند دوربین