تحلیلگر پیشنهاد می کند که اپل می تواند تا سال 2024 اولین دستگاه تاشو خود را به صورت آی پد عرضه کند

در حالی که گوشی های تاشو حداقل 3 سال است که مورد استفاده قرار می گیرند، اپل هنوز فکر می کند این فناوری به اندازه کافی برای دستگاه هایش بالغ نیست. شایعات قبلی حاکی از آن بود که آیفون‌های تاشو تا سال 2025 عرضه می‌شوند، اما طبق گزارش اخیر یک تحلیلگر معتبر CCS Insight در CNBC، اپل ممکن است برای اولین بار در سال 2024 یک آی‌پد تاشو عرضه کند.

آی‌پد تاشو اساساً می‌تواند به‌عنوان یک آزمایش آزمایشی عمل کند که داده‌های پیاده‌سازی و مقیاس‌بندی ارزشمندی را برای مدل‌های آینده آیفون فراهم می‌کند، و وود همچنین پیشنهاد می‌کند که این حرکت می‌تواند خط تولید آی‌پد را احیا کند.

بن وود، رئیس تحقیقات CSS Insight، استدلال می‌کند که آیفون تاشو برای اپل منطقی نیست، زیرا برای اینکه مدل‌های ممتاز موجود از سری Pro Max را آدم‌خواری نکنیم، باید قیمتی در محدوده 2500 دلار آمریکا داشته باشیم. . علاوه بر این، اپل نمی‌خواهد منتقدان به دلیل مشکلات فنی احتمالی به این شرکت حمله کنند، مشابه آنچه که سامسونگ در اولین گلکسی فولد با واکنش شدید مصرف‌کنندگان مواجه شد.

10 گوشی برتر
گوشی‌های هوشمند، فبلت‌ها، ≤6 اینچی، گوشی‌های هوشمند دوربین

زیر 300 USD/Euro، زیر 500 USD/Euro، 1000 USD/Euro، برای دانشجویان دانشگاه، بهترین نمایشگرها

اولین دستگاه تاشو اپل به جای آیفون، آی پد خواهد بود. بن وود، تحلیلگر بازار معتقد است که تلفن های تاشو برای خط تولید آیفون های ممتاز فعلی مضر هستند. اپل ممکن است ابتدا به دنبال آزمایش آب با یک iPad تاشو باشد.

آیپدهای تاشو یا تبلت-گوشی هیبریدی؟  (منبع تصویر: homy.world)
آیپدهای تاشو یا تبلت-گوشی هیبریدی؟ (منبع تصویر: homy.world)




منبع: https://www.notebookcheck.net/Analyst-suggests-Apple-could-release-its-first-foldable-in-iPad-form-by-2024.662703.0.html