شارژر قابل حمل تسلا Leectron Level 2 (NEMA 14-50, 240V 40A) را در آمازون دریافت کنید
تجزیه و تحلیل سیستم شارژ تسلا برتری آن را نسبت به کانکتورهای CCS نشان می دهد
علاوه بر این، کانکتور تسلا از پینهای یکسانی برای شارژ AC یا DC استفاده میکند و عمدتاً از آنجایی است که ضریب فرم فشردهتر آن نشات میگیرد. این موضوع بر تواناییهای انتقال الکتریسیته آن تأثیری نگذاشته است، زیرا زمانی که تسلا پتنتها و اسناد کانکتور اختصاصی خود را منبع باز کرد، اعلام کرد که میتواند توان 1 مگاواتی را ارائه دهد، بسیار بیشتر از آنچه قبلاً تصور میشد با سیستم NACS امکان پذیر است.
اصرار تسلا بر فناوری NACS خود “بدون قطعات متحرک، نصف اندازه و دو برابر قدرتمندتر از کانکتورهای سیستم شارژ ترکیبی (CCS) است.” توسط تیم مونرو و همکارانش که اغلب برای آزمایش ادعاهای خودروسازان پارگی انجام می دهند، مورد آزمایش قرار گرفته اند. آنها یک پورت شارژ NACS و لوازم اطراف آن را از یک خودروی تسلا و یک CCS را از یک خودروی الکتریکی دیگر خارج کردند، سپس این کار را انجام دادند. تحلیل توصیفی دو قطعه ای که خودروسازان و سازندگان شبکه شارژ از این پس باید در مورد آنها تصمیم بگیرند.
دانیل که از زمان جاسوسی صنعتی رایانههای اپل و زمان پیکسلسازیشده نینتندو، مورد علاقهی فناوری قرار گرفته بود، زمانی که رایانههای شخصی و کنسولها هنوز یک چیز کمیاب بودند، رفت و یک باشگاه بازی افتتاح کرد. امروزه، شیفتگی به مشخصات و سرعت نیست، بلکه به سبک زندگی مربوط می شود که رایانه های موجود در جیب، خانه و ماشین ما را به آن سوق داده اند، از طومار بی نهایت و خطرات حریم خصوصی گرفته تا احراز هویت هر ذره و حرکت وجود ما.
منبع: https://www.notebookcheck.net/Tesla-charging-system-analysis-proves-it-superior-to-CCS-connectors.669555.0.html
سیستم NACS تسلا در واقع برتر از استاندارد شارژ مشترک است که اکنون برای سایر وسایل نقلیه الکتریکی و شبکههای غیر سوپرشارژر الزامی شده است. مشخص شد که این خودرو سبکتر، جمعوجورتر و کارآمدتر از ترکیب پورت و کانکتور CCS است، در حالی که نقطه ورود خودروی آن به زیبایی بیشتر در پشت درب چراغ عقب پنهان شده بود تا درگاه CCS که پشت درب سوخت معمولی به نظر میرسد.
در حال حاضر، استارت آپ Aptera قویاً از اتخاذ راه حل شارژ NACS تسلا حمایت می کند به جای استفاده از CCS سخت تر و دست و پا گیرتر است. با این حال، تسلا در تعهد برای پذیرش گستردهتر سیستم منبع باز خود، اشاره کرد کهاپراتورهای شبکه در حال حاضر برنامههایی برای استفاده از NACS در شارژرهای خود دارند“، و باید شنید که کدام ایستگاههای غیر سوپرشارژر روی “پرش خواهند داشت”تا 1 مگاوات شارژ DC در یک بسته باریک“قطار تسلا.
تسلا اخیراً سیستم شارژ EV خود را برای هر خودروساز یا شبکه غیر سوپرشارژر که مایل به استفاده از آن است به منظور جلوگیری از یارانه فدرال در برابر کانکتورهای اختصاصی، منبع باز کرده است. تا آنجا که استدلال پیش میرود، تسلا ادعا میکند که ترکیب پورت و کابل آن، که اکنون آن را استاندارد شارژ آمریکای شمالی (NACS) مینامد، یک فناوری بالغتر و گستردهتر است که نسبت به استاندارد شارژ رایج (CCS) برتری دارد. استفاده از وسایل نقلیه الکتریکی