تاریخ عرضه و اندازه بازی Diablo 4 توسط فاش جدید فاش شد

زیر 300 USD/Euro، زیر 500 USD/Euro، 1000 USD/Euro، برای دانشجویان دانشگاه، بهترین نمایشگرها

Aggiornamenti اضافه می‌کند که سه نسخه از Diablo 4 برای خرید عرضه خواهد شد: نسخه استاندارد، نسخه دیجیتال لوکس و نسخه نهایی. امتیازات دقیق ارائه شده توسط هر نسخه ناشناخته است، اما احتمالاً برخی از آیتم‌های درون بازی به بازیکنان برتری بیشتری نسبت به همتایان خود می‌دهند. شایعات حاکی از آن است که افرادی که نسخه های Digital Deluxe و Ultimate Editions را دریافت می کنند می توانند به نسخه بتای باز بازی نیز دسترسی داشته باشند که قرار است در اوایل سال 2023 آغاز شود.

ممکن است طرفداران برای بازی Diablo 4 تا ژوئن 2023 صبر کنند (تصویر از طریق بلیزارد)
ممکن است طرفداران برای بازی Diablo 4 تا ژوئن 2023 صبر کنند (تصویر از طریق بلیزارد)

من از سن 8 سالگی یک گیمر پرشور رایانه شخصی بودم. اشتیاق من به بازی در نهایت مرا به سمت فناوری عمومی سوق داد و اولین کنسرت نویسندگی خود را در سن 19 سالگی دریافت کردم. من مدرک مهندسی مکانیک دارم و در رشته مهندسی مکانیک کار کرده ام. صنعت تولید و چند نشریه دیگر مانند Wccftech قبل از پیوستن به Notebookcheck در نوامبر 2019. موضوعات مختلفی از جمله گوشی‌های هوشمند، بازی و سخت‌افزار رایانه را پوشش می‌دهم.

Diablo 4 ظاهراً 80 گیگابایت فضا را حداقل در ایکس باکس اشغال خواهد کرد. این عدد احتمالاً برای پلی استیشن 5 و رایانه شخصی ثابت خواهد ماند. با توجه به اندازه های بالون بازی های امروزی AAA، تعجب آور نیست، اگرچه تصور اینکه چرا یک RPG ایزومتریک می تواند فضای زیادی را اشغال کند، سخت است. بلیزارد باید شایعه گفته شده را در مراسم The Game Awards در 8 دسامبر تأیید (یا رد کند) ، جایی که انتظار می رود گیم پلی بازی Diablo 4 بیشتری را به نمایش بگذارد و امیدواریم تاریخ انتشار بازی ، اطلاعات پیش خرید و مهمتر از همه اینکه آیا این بازی انجام می شود یا نه. عنوان روز اول Game Pass باشد.

.170



منبع: https://www.notebookcheck.net/Diablo-4-launch-date-and-game-size-revealed-by-new-leak.673127.0.htmlآنیل جایگزین کنید

Anil Replace – نویسنده ارشد فناوری – 1174 مقاله منتشر شده در Notebookcheck از سال 2019

لطفا مقاله ما را به اشتراک بگذارید، هر پیوند مهم است!

Xbox Series X را در آمازون بخرید

10 لپ تاپ برتر
چند رسانه ای، چند رسانه ای بودجه، بازی، بازی اقتصادی، بازی سبک، کسب و کار، دفتر بودجه، ایستگاه کاری، زیر نوت بوک، اولترابوک، کروم بوک

10 گوشی برتر
گوشی‌های هوشمند، فبلت‌ها، ≤6 اینچی، گوشی‌های هوشمند دوربین