تاریخ انتشار احتمالی Xperia 1 V در اعلامیه رسمی Sony Expo 2023 یافت شد

برخی از کانال‌های Weibo سونی رویداد آتی Sony Expo 2023 را که در ماه می در شانگهای برگزار می‌شود، تبلیغ می‌کنند. یک رویداد بزرگ به طور خاص برای چهارشنبه 24 مه برنامه ریزی شده است، با متن چینی در مواد تبلیغاتی که ترجمه وسوسه انگیز (ماشینی) «محصول جدید؟ لوازم جانبی سفارشی؟». بعید به نظر می رسد سونی از طرفداران در سراسر جهان برای شرکت در رویداد “شب طرفداران” صرفاً برای دیدن یک دستگاه جانبی جدید استفاده کند، بنابراین به نظر می رسد چیز مهمی فاش شود و آن می تواند تلفن هوشمند Xperia 1 V باشد.

با این حال، در حالی که برخی بلافاصله فرض شده است این یک رونمایی از سونی اکسپریا 1 V خواهد بود، فعلاً ارزش آن را دارد که در سطح بالایی باقی بمانیم. تصویر تبلیغاتی Sony Expo 2023 در کانال Weibo این شرکت ظاهر شد Xperia، اما در کانال های محدوده تلویزیون براویا نیز ظاهر شده است محدوده واکمن، و بدون شک در جای دیگر. برای شروع، هدفون‌های جدیدی از سونی انتظار می‌رود، و این امکان وجود دارد که محصولات بیشتری مرتبط با Gaming Gear برای گوشی‌های هوشمند فعلی و آینده Xperia معرفی شوند.

علاقه من به فناوری پس از معرفی یک کامپیوتر خانگی Atari 800XL در اواسط دهه 1980 آغاز شد. من به خصوص از نوشتن در مورد پیشرفت های تکنولوژیکی، شایعات قانع کننده و نشت های جالب مرتبط با فناوری لذت می برم. من دارای مدرک روابط بین الملل و مطالعات استراتژیک هستم و خانواده، خواندن، نوشتن و سفر را از علایق اصلی زندگی خود می دانم. من از سال 2012 با Notebookcheck هستم.


منبع: https://www.notebookcheck.net/Possible-Xperia-1-V-release-date-found-in-official-Sony-Expo-2023-announcement.708703.0.html

خرید Sony Xperia 1 III در آمازون