به نظر می رسد مانیتور قند مداوم غیر تهاجمی Glucowear مخل بازار دستگاه دیابت باشد زیرا Afon به هدف 2024 پایبند است.

بر اساس یک ویدیوی تبلیغاتی جدید از Afon (به پایین مراجعه کنید)، Glucowear CGM که اکنون بیشتر شبیه یک پوشیدنی استودیوهای طراحی اپل یا گوگل به نظر می رسد، به لطف اتصال بی سیم با یک دستگاه هوشمند، نظارت مداوم قند را در زمان واقعی ارائه می دهد. این حسگر به گونه ای طراحی شده است که زیر ساعت هوشمند کاربر قرار گیرد، بنابراین به آن دستگاه خاص اجازه می دهد تا به بخشی جدایی ناپذیر از سیستم نظارت تبدیل شود. آفون ادعا می کند که گلوکور پوشیدن راحت است و CGM بدون درد می تواند تا 14 روز با شارژ کامل دوام بیاورد.

10 لپ تاپ برتر
چند رسانه ای، چند رسانه ای بودجه، بازی، بازی اقتصادی، بازی سبک، کسب و کار، دفتر بودجه، ایستگاه کاری، زیر نوت بوک، اولترابوک، کروم بوک

به نظر می‌رسد Afon Technology Ltd یکی از استارت‌آپ‌های امیدوارکننده‌تر است که بر روی یک CGM بدون درد و غیرتهاجمی کار می‌کند و دستگاه آن در حال حاضر به عنوان «Glucowear» شناخته می‌شود و برخلاف «سنسور قند خون Afon» تا حدی معمولی سابق. این شرکت یکی از غرفه داران در هشتاد و سومین نشست علمی اخیر ADA بود که به نظر می رسد نمونه اولیه مانیتور Glucowear بود. در حال نمایش به همراه کیف، بسته بندی و پایه شارژ قابل حمل دستگاه.

10 گوشی برتر
گوشی‌های هوشمند، فبلت‌ها، ≤6 اینچی، گوشی‌های هوشمند دوربین




منبع: https://www.notebookcheck.net/Non-invasive-Glucowear-continuous-glucose-monitor-looks-set-to-be-diabetes-device-market-disruptor-as-Afon-sticks-to-2024-target.735766.0.html

مانیتور گلوکز مداوم بدون سوزن Glucowear (CGM) اخیراً در هشتاد و سومین نشست علمی انجمن دیابت آمریکا به نمایش گذاشته شده است و همچنین طراحی چشمگیری داشته است. ردیاب قند خون غیر تهاجمی Glucowear می‌تواند به طور جدی بازار دستگاه‌های دیابت فعلی را مختل کند، اگر Afon موفق به فروش آن در سال 2024 شود.