به‌روزرسانی Garmin Alpha نسخه 10.37 با بهبودهای Morning Report برای ساعت‌های هوشمند Fenix ​​7 و Epix منتشر شد.

سایر ویژگی‌های جدید شامل برنامه تنظیمات سیستم، کلیدهای داغ و کنترل برق برای برنامه تنظیمات، و کد QR برای ساده‌تر کردن جفت‌سازی بلوتوث است. گارمین هشدارهای Running Power و درخواستی برای پایان دادن به Resume Later برای فعالیتی که به پنجره خواب نزدیک می‌شوید اضافه کرده است. دو نمودار قدرت جدید از طریق به روز رسانی منتشر شده است، برای قسمت داده ها و خلاصه پس از فعالیت. این شرکت همچنین مشکلی را برطرف کرده است که باعث تخلیه باتری پس از جدا کردن آن از شارژر شده بود.

پولی آلکاک
پولی آلکاک – نویسنده فناوری – 844 مقاله منتشر شده در Notebookcheck از سال 2021

گارمین به‌روزرسانی نرم‌افزار عمومی آلفا را منتشر کرده است. نسخه 10.37، برای ساعت های هوشمند Fenix ​​7 و Epix. به روز رسانی شامل چندین پیشرفت در گزارش صبح است که خلاصه ای از روز شما را نمایش می دهد. این شرکت این ویژگی را به گجت‌های پوشیدنی در نسخه 10.33 آلفا که در اوایل ماه جاری منتشر شد، اضافه کرد. ابزارهای جدیدی مانند امکان افزودن، حذف یا ترتیب مجدد موارد گزارش صبحگاهی وجود دارد، و تقویم و هدف مرحله شما اکنون نمایش داده می شوند. به علاوه، یک پس‌زمینه به صفحات داده‌های گزارش صبح اضافه شده است و چندین اصلاح انجام شده است.

مشکلات مربوط به لیست سابقه فعالیت، تمرینات پیشنهادی روزانه، Connect IQ Swim و برنامه Tides نیز با نسخه 10.37 آلفا حل شده است. می توانید تغییرات کامل را مشاهده کرده و به روز رسانی را برای ساعت هوشمند خود دانلود کنید اینجا. گارمین خاطرنشان می‌کند که به‌روزرسانی‌های آلفا به‌طور خودکار به ساعت‌های هوشمند واجد شرایط ارسال نمی‌شوند، اما باید به‌صورت دستی دانلود شوند.