به‌روزرسانی عمومی تسلا FSD 11.3.2 با تصاویر نقاط کور بهتر منتشر شد زیرا HW4 میدان دید را به شدت افزایش می‌دهد.

البته بسیاری از ویژگی‌های جدید دیگر مانند امکان گذاشتن یادداشت‌های صوتی ناشناس برای تسلا برای ورودی‌های انسانی در یک موقعیت وجود دارد. زمان واکنش خلبان خودکار نسبت به دوندگان با چراغ قرمز یا علامت توقف نیز به طور قابل توجهی بهبود یافته است و چیزهای دیگری وجود دارد که باید منتظر آن بود.

در حالی که به طور اسمی تغییرات ثبت شده فقط ویژگی جدید “موقعیت تنظیم شده دوربین نقطه کور خودکار هنگامی که FSD Beta فعال است برای اولویت بخشیدن به تجسم خودکار خلبان” را ارائه می دهد، افرادی که آن را دریافت می کنند به احتمال زیاد برای اولین بار کل مجموعه FSD v11 را تجربه خواهند کرد. از آنها هنوز روی یکی از نسخه های 10.69.x گیر کرده اند. برای اولین بار، آن ها از FSD Beta به عنوان یک راه حل تک پشته جهانی لذت خواهند برد که کدهای جدیدتر برای رانندگی در شهر را با پشته اتوپایلوت بسیار قدیمی تر بزرگراه که برای سخت افزار و ویژگی های اولیه رانندگی خودران در آن زمان طراحی شده بود، ترکیب نمی کند.


منبع: https://www.notebookcheck.net/Public-Tesla-FSD-11-3-2-update-released-with-better-blind-spot-visuals-as-HW4-brings-drastic-field-of-view-increase.702117.0.htmlبه‌روزرسانی تک‌پشته Full Self-Driving Beta v11 سرانجام با جدیدترین نسخه نسخه 11.3.2 برای عموم صاحبان تسلا عرضه شد. همانطور که ایلان ماسک این هفته وعده داده بود، روز یکشنبه به مشترکان FSD بتا ارائه می شود. به نظر می‌رسد که تعداد بیشتری از مالکان تسلا نسبت به نسخه v11.3.1 که عمدتاً به کارمندان تسلا که این شرکت به‌عنوان آزمایش‌کننده آزمایشی استفاده می‌کند، به‌روزرسانی تک پشته را دریافت خواهند کرد.

به عنوان مثال، دوربین‌های جدید میدان دید را در کنار خودرو افزایش می‌دهند. این به تسلا مجهز به مجموعه HW4 کمک می‌کند تا نسبت به خودروهای کیت فعلی به سمت پیچ‌های محافظت نشده حرکت کند. متأسفانه، Hardware 4 دارای یک مادربرد جدید با برد گرافیکی یکپارچه است و به طور مستقیم به عنوان یک مقاوم سازی سازگار نیست، بنابراین کسانی که می خواهند از توانایی ها و واکنش های جدید FSD در بهترین حالت خود لذت ببرند، باید وسیله نقلیه خود را ارتقا دهند.