به‌روزرسانی جدید Expert RAW ویژگی‌های دوربین جدیدی را برای سامسونگ گلکسی اس 22، گلکسی اس 22 پلاس و گلکسی اس 22 اولترا به ارمغان می‌آورد.

دوربین شما از فناوری تقسیم‌بندی پیشرفته هوش مصنوعی و پردازش چند فریمی بر اساس حرکات یک جرم آسمانی برای گرفتن عکس در یک دوره زمانی مشخص استفاده می‌کند. در نتیجه، عکس های خیره کننده ای از ستارگان می گیرید که به نظر می رسد با تجهیزات حرفه ای درجه یک گرفته شده اند.

علاوه بر این، سامسونگ برنامه Expert RAW را برای پشتیبانی از چندین نوردهی به طور همزمان باز کرده است. ظاهراً، این ویژگی به شما امکان می دهد چندین عکس را به طور همزمان بگیرید و سپس آنها را با “حالت های همپوشانی” در یک “یک عکس برجسته” ترکیب کنید. در حال حاضر، سامسونگ این دو ویژگی را به صورت بتا توزیع کرده است، اگرچه آنها در نسخه پایدار Expert RAW موجود هستند. اگر قبلاً Galaxy S22، Galaxy S22 Plus یا Galaxy S22 Ultra را به One UI 5 ارتقا داده اید، می توانید ویژگی های جدید را با رفتن به تنظیمات و سپس گزینه های Special Photo در برنامه Expert RAW پیدا کنید.

Samsung Galaxy S22 Ultra را از آمازون خریداری کنید


منبع: https://www.notebookcheck.net/New-Expert-RAW-update-brings-new-camera-features-to-Samsung-Galaxy-S22-Galaxy-S22-Plus-and-Galaxy-S22-Ultra.664756.0.html