به‌روزرسانی جدید اندروید 14 بتا 3 با ویژگی‌های جدید و پشتیبانی از Google Pixel 7a ارائه می‌شود

علاوه بر این، بتا 3 چندین ویژگی جدید مانند انیمیشن های اصلاح شده و گزینه های بیشتر سفارشی سازی صفحه قفل را معرفی می کند. علاوه بر این، گوگل برخی از عناصر رابط کاربری را برای بهبود گسترش زبان طراحی Material You خود بازسازی کرده است. در حالی که لیست کامل تغییرات برای پست کردن در اینجا بسیار طولانی است، میشال رحمان خلاصه گسترده ای را در توییتر به اشتراک گذاشته است که در زیر تعبیه شده است.


منبع: https://www.notebookcheck.net/New-Android-14-Beta-3-update-lands-with-new-features-and-Google-Pixel-7a-support.724553.0.html

مثل همیشه، می‌توانید پس از ثبت‌نام Pixel خود، آخرین نسخه بتا Google را آزمایش کنید برنامه اندروید بتا. لطفاً توجه داشته باشید که اندروید 14 بتا 3 دارای اشکالات مختلفی از جمله ناپایداری خواننده اثر انگشت برای مدل های خاص با این وجود، اندروید 14 اکنون به ثبات پلتفرم رسیده است، به این معنی که توسعه دهندگان اکنون می‌توانند برنامه‌هایی را با همان APIها و رفتارهای روبه‌روی برنامه‌ای که در نسخه‌های اندروید 14 پایدار عرضه می‌شوند، توسعه داده و تغییر دهند.

نسخه نهایی اندروید 14 چند ماه دیگر باقی مانده است و انتظار می رود گوگل در ماه آگوست یا سپتامبر عرضه نسخه های پایدار را آغاز کند. در همین حال، این شرکت نسخه بتا 3 را منتشر کرده است که از Pixel 4a 5G به بعد در گوشی‌های هوشمند پیکسل در دسترس است. بتا 3 همچنین اولین ساختی است که از Pixel 7a پس از انتشار در ماه گذشته پشتیبانی می‌کند.