بهترین لپ تاپ های 2022

برای آشنایی کامل با لپ تاپ جدید دل 5470 همراه پلازا باشید. باید توجه داشته باشید که پردازنده های نسل جدید به مراتب بهینه تر و سریعتر از نسل های قبلی هستند. درحالیکه سریF برای کاربرانی مناسب است که به دنبال کارایی بیشتر و قدرت سریعتر هستند. اگر به دنبال خرید یک لپ تاپ ایسر حرفه ایی و مناسب برای کار یا هدف خاص خود هستید، حتما به فروشگاه معتبر با تنوع بالایی از لپ تاپ مراجعه کنید. برای نمونه، لپتاپهای سریAcer E برای استفادههای روزانه مناسب هستند که به نیروی زیادی نیاز ندارد. هر وظیفهای در کامپیوتر نیاز به نیروی پردازش دارد. وزن آن به اندازه و تعداد موارد مصرف شده در آن بستگی دارد. وزن 1.85 گیلوگرم این لپ تاپ حمل اون رو براتون تا حدی راحت میکنه.

وزن سبک این لپ ­تاپ ادیت فیلم از بدنه ساخته شده با پلاستیک و آلومینیوم ناشی می­شود.HDMI ، USB و جک هدفون ۳.۵ میلیمتری به عنوان درگاه ­های این سیستم قابلیت استفاده دارد. اولین چیزی که نظرمو جلب کرد صفحه نمایش مات با رزولوشن خوب بود ظاهر لپتاپ هم خوبه و وزن نسبتا سبکه . این دوتا لپ تاپ از لحاظ کانفیگ نسبتا برابرن اما نیترو از پردازنده ی نسل 10 استفاده میکنه که به شدت با نسل ها قبلی متفاوته و این تفاوت توی سالهای آینده بیشتر خودش رو نشون میده. باطری نسبتا خوبی هم داره . میت بوک شرکت هوآوی را میتوان اولین محصول از این شرکت در لیست بهترین لپ تاپ با قیمت مناسب دانست که اگر بخواهیم ارزان قیمت ترین لپ تاپ این لیست را برای شما معرفی کنیم باید بدانید که این محصول در جایگاه اول قرار دارد که به نسبت سخت افزار و ویژگی های خوبی که در اختیار دارد گزینه خوبی برای خرید خواهد بود. برای مثال، لپتاپ Aspire R 15 محصول 15اینچی و Predator 17 لپتاپ حرفهای 17 اینچی است. از قابلیتهای اصلی Aspire 5 میتوان به عمر طولانی باتری و نمایشگر شفاف p1080 اشاره کرد. از عالیترین لپتاپهای اسپایر جدید میتوان Acer Aspire 5 را نام برد.

به عنوان مثال، لپ تاپهایی که از پردازندههای سریهای Pentium اینتل و یا سلرون برخوردارند از ضعیفترین لپ تاپهای موجود در بازار هستند. سریSwift 7 اکثراٌ لپتاپهای باریکی بودهاند و شرکت تایوانی در نسخهی سال 2019 بازهم رکوردشکنی کرده و محصولی با ضخامت 98/8 میلیمتر به بازار عرضه کرد. آنها در سال 1983و 1984فروخته شدند. در مورد لب تاپ دل Precision 5470 هم در زمان معرفی چند کانفیگ ارائه شده است. ولی احتمالاً در زمان عرضه پیکربندیهای متفاوتتری را خواهیم دید. البته در صورت امکان می توانید از روش تعمیرات لپ تاپ به صورت آنلاین نیز بهره ببرید که در ادامه درباره ی این روش بیشتر توضیح خواهیم داد. البته یادتون نره وقتی میخوابید لپ تاپ رو بزنید به شارژ. همراه با کارت گرافیک انویدیا GTX 1060، صفحه نمایش ۳۲۴۰X2160 با قدرت نگهداری ۱۲ ساعت شارژ. از دیگر مشخصات این لپ تاپ که بهترین لپ تاپ تا 30 میلیون تومان به شمار می رود می توان به رم 8 گیگابایت DDR4 ، پردازنده Core i5-9300H با 8 مگابایت کش ، وزن 2.25 کیلوگرمی ، 2256 گیگابایت حافظه SSD NVMe M.2 ، صفحه نمایش 15.6 اینچ فول اچ دی ، باتری 3 سلولی و سیستم عامل ویندوز 10 هوم 64 بیت اشاره کرد.

برای انتخاب بهترین لپ تاپ گیمینگ باید مواردی مثل پردازنده نسل 10 یا 11 ، کارت گرافیک با حافظه اختصاصی 4 گیگابایت به بالا ، هارد SSD با ظرفیت مناسب و همچنین 16 گیگابایت رم را در نظر داشته باشید. کانون بازیابی اطلاعات نماینده رسمی دستگاه MRTPRO میباشد و بیشتر دوستانی که در ایران شروع به بازیابی اطلاعات هارد میکنند دستگاه خود و آموزش های تخصصی در این مرکز دیده اند . بله لپ تاپ پروبوک۴۵۴۰ چنین نوتبوکی میباشد که از نمایشگر ۱۵٫۶ اینچی مات و بدنهی آلومینیومی بسیار مستحکم خشدار بهره میبرد. ایسر (Acer) یک شرکت چندملیتی میباشد که مرکز آن در تایوان است و در زمینهٔ فناوری کامپیوتر و الکترونیک، تولید رایانههای رومیزی، لپتاپ، سرور، نمایشگر و انواع لوازم جانبی فعالیت میکند. این شرکت از لپ تاپ دل Precision 5470 به عنوان کوچکترین و باریکترین لپتاپ جهان یاد کرده است. یک لپتاپ استاندارد همه اجزا، ورودیها و خروجیهایی که در یک رایانه رومیزی وجود دارد را با هم ترکیب کرده و یک واحد کاملا مستقل تشکیل می­شود. اگر از لپتاپ صرفا برای گشت و گذار در اینترنت یا تماشای فیلم استفاده میکنید، لپتاپهای اقتصادی ایسوس کاملا پاسخگوی نیاز شما خواهند بود.

همانطور که گفته شد برند ایسر لپ تاپ های خود را در دسته بندی های متفاوت با هدف کاربران مختلف عرضه می­کند. کارت گرافیک این لب تاب دست دوم AMD HD 7650M-2 GB است که کاربران گرامی را در کلیه امور گرافیکی همراهی میکند. این مدل پردیتور لپتاپهای ایسر مخصوص گیمرهایی با نیاز پردازشی گرافیکی بالا است. این لپتاپ به قابلیتTurbo نیز مجهز است که امکان استخراج قدرت پردازشی بیشتر از پردازندهی گرافیکی را به کاربر قرار میدهد. فقط ی مشکلی که شاید زیاد هم به چشم نیاد حافظه ی گرافیکی هستش که ای کاش 2 گیگ بیشتر براش در نظر میگرفتن.

این لپتاپ 12 اینچی نیازهای پردازشی کاربر را تا حدی برطرف میکند، اما شارژدهی آن زیاد پذیرفته نیست. روی این تبلت ها حتی اگه اپلیکشن موبایل این نرم افزارها هم وجود داشته باشه زیاد نمیشه روشون حساب کرد. ولی خیلی ازشون خوشم اومد لپتاپ های خوبین ولی می تونن زیاد عمر کنن ؟ در ادامه راهنمای خرید لپ تاپ باید تکرار کنیم که باز هم اگر قرار است از لپ تاپ استفادهای معمولی جهت کتاب خواندن و موسیقی گوش دادن داشته باشید، نیازی نیست که خیلی به درگاهها توجه کنید، اما در غیر این صورت بهتر است که درگاههای لپ تاپ را نیز مد نظر داشته باشید.

یکی دیگر از بهترین لپ تاپ های زیر 10 میلیون تومان حال حاضر، لپ تاپ 15 اینچی لنوو مدل Ideapad V130- PCA است. با این حال بیایید ببینیم این لپتاپ کوچک و قدرتمند چه تواناییهایی دارد. با توجه به بودجه تون یعنی 30 میلیون و قیمت حال حاضر لپ تاپ باید انتظارتتون رو هم منطقی کنید. یکی از بهترین لپ تاپ های گیمینگ با بودجه ی 45 میلیونی لپ تاپ ایسر پریدیتور مدل Helios 300 PH315-53-72XD هستش. من یه چند هفته ای میشه سفارشش دادم و دارم ازش استفاده میکنم و لپ تاپی فوق العاده کارآمد و درجه یکی هستش و تو خریدشم تردید نکنید و عالیه منتها تعجب میکنم چرا کسی استقبالی از این مدل نکرده و نظراتشونو بیان نمیکنن. همچنین پیشنهاد میکنم حتما پیچ اینستاگرام مسترنکست رو دنبال کنید. قبلا بطور مفصلتر در این کامنت در مورد این موضوع توضیح دادم که پیشنهاد میکنم حتما مطالعه کنید. آیا دقیقا این موضوع را می دانید؟ این لپ تاپ ها با بهره گیری از توان پردازشی و گرافیکی خود می توانند به راحتی بهترین برنامه های هنری دیجیتال را اجرا کرده و ویدیو ها را با سرعتی بالاتر از لپ تاپ های استاندارد بارگذاری کند.

لپ تاپ پروبوک اچ پی Hp 4540s محصول دیگری از سری تجاری مدل های لپ تاپ پروبوک hp این شرکت میباشد که در ردهی کاربری مشاغل کوچک قرار میگیرد. اگر به دنبال خرید لب تاب حرفه ای برای انجام کارهای گرافیکی هستید و بیشتر از 30 میلیون تومان نمی توانید هزینه کنید ، بهترین لپ تاپ اچ پی Pavilion 15-dk0056wm بهترین لپ تاپ تا 30 میلیون تومان است. بین سری pavilion gaming اچ پی و سری tuf ایسوس کدامیک رو پیشنهاد میدید؟ سلام لپ تاپ مناسبی برای برنامه نویسی و کارهای گرافیکی میخوام چه لپ تاپی پیشنهاد میدید؟ کاربرانی که به دنبال ترکیبی از قابلیتهای گیمینگ و تولید محتوای گرافیکی با قدرت پردازشی مناسب و بالا هستند، در دستهی لپتاپهای ایسر نیترو با انتخابهای مناسب و متنوعی روبه رو خواهند شد. کاربرانی که در جستجوی تبلت با قدرت پردازشی بالایی هستند و گاهی اوقات از کیبورد نیز برای کارهای روزمره استفاده میکنند، با گزینههای مناسب ایسر روبهرو هستند. شما با یک لپ تاپ باریک و سبک و در حین قدرتمند مواجه هستید که براحتی می تواند در دو حالت تبلت و لپ تاپ قابل استفاده باشد. کسایی که ایراد میگیرن اول بایدببینن چقدر هزینه کردن؛ برا نصب ویندوز اول هارد شو پارتیشن بندی کنید بعد ویندوز 10 رو به راحتی نصب میکنه و نیازی هم به نصب درایورها نیست چون خود ویندوز همه رو نصب می کنه.

سری S به عنوان سری بسیار نازک و سریهای R و Spin بهعنوان لپتاپهای مجهز به نمایشگر گردشی سایت aryalaptop به شمار می­روند. سری S بهعنوان سری بسیار نازک و سریهایR و Spin بهعنوان لپتاپهای مجهز به نمایشگر گردشی به شمار می­روند. در میان بهترین لپتاپهای ایسر در دستهی نیترو میتوان به لپ تاپ ایسر Nitro 5 اشاره کرد که با قیمت مناسب، برای گیمرهای مبتدی و پایینرده انتخابی مناسب به شمار می­آید. دراینمیان، محصولات ایسر اسپین بازخوردهای مناسبی از کارشناسان و کاربران دریافت کرده و با قیمتهای مناسب، فروش چشمگیری هم در بازار داشته است. برند ایسر لپ تاپ های خود را در دسته بندی های متفاوت با هدف کاربران مختلف عرضه می­کند.

با یک سیستم معمولی هم میتونید برنامه نویسی معمولی رو براحتی انجام بدید پس نیازی به هزینه زیاد نیست. سلام،من یک لپ تاب میخواهم برای بازی سازی یعنی در بازی سازی دو بخش مهم دارد لپ تابی میخواهم که هم برای کار های گرافیکی خوب باشد هم در برنامه نویسی و ایمیشن سازی و من میخواهم ظاهر شیک و ساده داشته باشد کلفت نباشد و قابلیت خاصی نداشته باشد مثل اینکه صفحه لمسی و جدا شو و… از میان محصولات مهم ایسر در دستهیSwift میتوان به Swift 7 2019 را نام برد. محصولات سری Swift در اندازه های 15 اینچ و حتی کوچکتر در بازار عرضه میشود. برای نمونه، لپتاپ Swift 7 محصول 13 اینچی بسیار نازکی به حساب می­آید. لپتاپ مذکور درکنار قدرت پردازشی حرفهای، وزن سبکی دارد و جزء معدود لپتاپهای گیمینگ با امکان حمل مناسب به شمار می­آید. در میان بهترین لپتاپهای ایسر در دستهی نیترو میتوان به لپ تاپ ایسر Nitro 5 اشاره کرد که با قیمت مناسب در فروشگاه براکالا، برای گیمرهای مبتدی و میانرده انتخابی مناسب به شمار می­آید. این مدل ها با قیمت های مناسب و تخفیف خورده در این سایت عرضه می­شوند. ایسر هماکنون قریب به 8 هزار کارمند در دنیا دارد و در استرالیا بعد از هیولت پکارد (HP) و دل (Dell) به عنوان سومین عرضه کننده کامپیوتر شناخته میشود.

خانواده لپتاپهای ایسر Spin را بهعنوان محصولات دو در یک شرکت تایوانی ایسر می­شناسند. خانواده لپتاپهای ایسرSpin را بهعنوان محصولات دو در یک شرکت تایوانی ایسر می­شناسند. برای کارهای گرافیکی و طراحی بهتر است لپ تاپی با حداقل پردازنده Core i5 (ترجیحا Core i7) از شرکت Intel و پردازنده Rezen یا FX از شرکت AMD را انتخاب کنید. از لپ تاپ های گرافیکی و شخصی و مدل های مخصوص بازی و کار های سنگین تر و برخی از بهترین الترابوک هایی که امروز می توانید خریداری کنید ، لپ تاپ های ایسوس طیف گسترده ای از نیازهای اکثر کاربران برطرف می سازد و از روش های استفاده می کند. لنوو در این لپتاپ توانسته تمام ویژگیهایی که اکثر کاربران بهدنبال آنها هستند را ارائه کند.

وزن لپتاپ معمولاً بین ۱ تا ۷ کیلوگرم است. لپتاپ Dell مدل پرسیژن 5470 به تازگی معرفی شده و سختافزار بسیار قدرتمندی دارد. ولی بدون شک پس از عرضه و بررسی لپ تاپ پرسیژن 5470، مشخص خواهد شد که با یک هیولای قابل حمل روبهرو هستیم. بیصبرانه منتظر حضور لپ تاپ جدید دل 5470 در بازار و تست کارایی و عملکرد آن هستیم. کمپانی دل تصمیم دارد قدرتمندترین لپتاپ 14 اینچی جهان را به بازار بفرستد. کمپانی دل کانفیگ های مختلفی را برای یک مدل لپتاپ در نظر میگیرد. تفاوت میان این دو مدل را میتوان در طراحی بدنهی نسخهیBlack مشاهده کرد که از رنگآمیزی رایج لپتاپهای گیمینگ بهره نمیبرد.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار