بهترین دوربین های گوشی در اوایل سال 2023 – مقایسه

Vivo X80 Pro با زوم 5 برابری وضوح مناسبی را در عکس ما به دست می آورد، اما iPhone 14 Pro Max در نورپردازی ایده آل نیز به خوبی عمل می کند. عکس‌های پیکسل ۷ پرو و ​​گلکسی اس ۲۲ اولترا دمای رنگی بیش از حد گرم دارند و تارتر هستند.

هیچ یک از تولیدکنندگان نمی توانند در تاریکی به کیفیت تصویر مناسبی دست یابند، و حتی در نور روز و در اتاقی با نور مناسب، همه گوشی های هوشمند با زوم 3 برابری به کیفیت بسیار پایین تری دست می یابند. به طور کلی، پیکسل 7 پرو و ​​آیفون 14 پرو مکس بهترین نتایج را در این سناریو به دست می‌آورند، اگرچه اپل بار دیگر با کالیبراسیون رنگ مشکل دارد.

ما آگاهانه روی یک محدوده بزرگنمایی واقعی (3x، 5x، 10x) تمرکز کردیم که می‌تواند نتایج خوبی را در استفاده روزمره به دست آورد. از نظر زوم اپتیکال، آیفون 14 پرو مکس دارای لنز تله فوتو با زوم 3 برابر است در حالی که پیکسل 7 پرو از زوم 5 برابری استفاده می کند. Galaxy S22 Ultra دارای دو لنز تله فوتو با زوم اپتیکال 3x/10x است و Vivo X80 Pro زوم اپتیکال 2x و 5x را ارائه می دهد.

در حالی که گوشی گوگل (مانند آیفون 14 پرو مکس) در زوم 10 برابری عملکرد خوبی ندارد، پرچمدار سامسونگ موفق می شود تصویری مناسب و البته بسیار واضح تولید کند. تلفن Vivo به خوبی می‌تواند از جهش‌ها عکس بگیرد، که تا حدودی تعجب‌آور است زیرا برخلاف پرچم‌دار سامسونگ از زوم هیبریدی استفاده می‌کند.


منبع: https://www.notebookcheck.net/The-best-phone-cameras-in-early-2023-A-comparison.680174.0.html