بند سر ثانویه ویژن پرو می تواند به عنوان یک لوازم جانبی اختیاری فروخته شود

اپل ویژن پرو «اوایل» در سال 2024 با قیمت 3499 دلار عرضه خواهد شد، اما تعجب نکنید اگر بند سربار آن در نهایت به طور جداگانه فروخته شود.

به گفته بلومبرگ، اکنون که Vision Pro پس از عرضه آن در حال استفاده گسترده‌تر است، کاربران گزارش می‌دهند که پس از چند ساعت استفاده مداوم، کاملاً ناراحت‌کننده می‌شود. این نشان می دهد که بند بالای سر باید در جعبه اجباری باشد، به خصوص با توجه به قیمت اولیه 3499 دلاری آن. با توجه به اینکه بند هنگام نصب روی Vision Pro کاملاً نامناسب به نظر می رسد، فقط می توان حدس زد که اپل نمی خواهد آن را در جعبه قرار دهد زیرا در هنگام نصب بسیار کمتر «ظرافت» به نظر می رسد. همچنین به پیچیدگی پوشیدن دستگاه می‌افزاید، به‌ویژه اگر شرکت بخواهد جدیدترین ابزار خود را جذب کند.

سانجیو ساتیا
Sanjiv Sathiah – نویسنده ارشد فناوری – 1379 مقاله منتشر شده در Notebookcheck از سال 2017
بند سر اختیاری Vision Pro همانطور که تعبیه شده است.  (منبع: اپل)
بند سر اختیاری Vision Pro همانطور که تعبیه شده است. (منبع: اپل)

Apple Vision Pro دارای یک هد بند اختیاری است که تنها به طور مختصر در رویداد معرفی آن نشان داده شده است. به گفته بلومبرگ، این شرکت هنوز تصمیم نگرفته است که آیا آن را با برچسب قیمت 3499 دلاری وارد کند یا به عنوان یک لوازم جانبی اختیاری بفروشد.

لطفا مقاله ما را به اشتراک بگذارید، هر پیوند مهم است!

من در ده سال گذشته درباره فناوری مصرف‌کننده می‌نویسم، قبلاً با MacNN و Electronista سابق، و اکنون Notebookcheck از سال 2017. اولین کامپیوتر من یک Apple ][cبودواینباعثایجاداشتیاقبرایاپلشد،امابهطورکلیفناوریدردههگذشته،منبهطورفزاینده‌ایبهپلتفرم‌هایآگنوستیکتبدیلشده‌امودوستدارمتاآنجاییکهمی‌توانمفناوریرادردستبگیرموفناوریراکشفکنمخواهویندوز،مک،iOS،اندروید،لینوکس،نینتندو،ایکسباکسیاپلیاستیشنباشد،هرکدامچیزهایزیادیبرایارائهدارندوازکاوشدرهمهآنهالذتزیادیبهمندادهاستمنبهنوشتندرموردفناوریعلاقهمندشدمزیرادوستدارمدرموردجدیدتریندستگاههایادبگیرموهمچنینهرآنچهراکهتجربهاممیتواندبرایسایتوخوانندگانآنبهارمغانبیاوردبهاشتراکبگذارم[candthissparkedapassionforApplebutalsotechnologyingeneralInthepastdecadeI’vebecomeincreasinglyplatformagnosticandlovetogetmyhandsonandexploreasmuchtechnologyasIcangetmyhandonWhetheritisWindowsMaciOSAndroidLinuxNintendoXboxorPlayStationeachhasplentytoofferandhasgivenmegreatjoyexploringthemallIwasdrawntowritingabouttechbecauseIlovelearningaboutthelatestdevicesandalsosharingwhateverinsightsmyexperiencecanbringtothesiteanditsreadership

زیر 300 USD/Euro، زیر 500 USD/Euro، 1000 USD/Euro، برای دانشجویان دانشگاه، بهترین نمایشگرها

10 لپ تاپ برتر
چند رسانه ای، چند رسانه ای بودجه، بازی، بازی اقتصادی، بازی سبک، کسب و کار، دفتر بودجه، ایستگاه کاری، زیر نوت بوک، اولترابوک، کروم بوک

یکی دیگر از گرملین گزارش شده توسط استفاده کنندگان اولیه این دستگاه شامل احساس بیماری حرکت است. بیماری حرکت یک عارضه جانبی رایج برای برخی از افراد هنگام استفاده از هدست‌های واقعیت مجازی/AR/VR است، اما به نظر نمی‌رسد که رویکرد فناوری پیشرفته اپل هنوز نتوانسته باشد این مشکل را برطرف کند. را بلومبرگ این گزارش همچنین نشان می دهد که اپل هنوز تا نهایی کردن نرم افزار Vision Pro فاصله زیادی دارد. هنگامی که دستگاه به دعوت کنندگان در رویداد راه اندازی نشان داده شد، به کاربران یک نمایش 30 دقیقه ای بسیار محدود و هدایت شده با دستگاه داده شد. گفته می شود این به این دلیل است که ویژگی هایی مانند تایپ در هوا و سایر عناصر رابط کاربری هنوز تکمیل نشده اند.

یکی از جنبه‌های هدست ویژن پرو که اپل تصمیم گرفت در حین عرضه از آن صرف نظر کند، وزن هدست است که نزدیک به 1 پوند گزارش شده است. در طول ویدیوی راه اندازی، یک دستگیره صفحه نمایش هدست را نشان داد که دارای بند بالای سر است که در زمان رونمایی در جای دیگری نشان داده نشده بود. گفته می‌شود که این گزینه اختیاری است و برای کمک به راحت‌تر کردن Vision Pro برای استفاده در جلسات طولانی‌تر طراحی شده است. یک تازه گزارش از جانب بلومبرگ، با این حال، نشان می دهد که اپل در حال بررسی این است که آیا این بند را در جعبه قرار دهد یا آن را به عنوان یک لوازم جانبی جداگانه بفروشد.

.170



منبع: https://www.notebookcheck.net/Vision-Pro-secondary-head-strap-could-be-sold-as-an-optional-accessory.728282.0.html

Meta Quest 2 را از آمازون با قیمت 299 دلار خریداری کنید.

Vision Pro بدون هد بند، همانطور که در تمام عکس های تبلیغاتی وب اپل دیده می شود.  (منبع: اپل)
Vision Pro بدون هد بند، همانطور که در تمام عکس های تبلیغاتی وب اپل دیده می شود. (منبع: اپل)