برنامه بازیافت باتری دوچرخه الکترونیکی Hungry For Batteries 1800 محل تخلیه را در ایالات متحده باز می کند.

علاقه من به فناوری از دوران دبیرستان شروع شد و با روت کردن و فلش کردن موتورولا Defy خود شروع شد، اما وقتی متوجه شدم که می توانم i7 930 را در رایانه از پیش ساخته شده گیگابایتی خود اورکلاک کنم، واقعاً در سوراخ خرگوش افتادم. این اعتیاد سرسام‌آور در نهایت باعث شد در دانشگاه طراحی محصول بخوانم. من فکر می‌کنم فناوری باید زندگی افرادی را که از آن استفاده می‌کنند، بدون توجه به زمینه، بهبود بخشد. من دوست دارم در مورد لپ تاپ ها، تلفن های هوشمند، نرم افزارها و روندهای تکنولوژی بخوانم و بنویسم.


منبع: https://www.notebookcheck.net/Hungry-For-Batteries-e-bike-battery-recycling-program-opens-1-800-drop-off-locations-in-the-US.717969.0.html

Call2Recycle، با همکاری PeopleForBikes، یک برنامه بازیافت باتری دوچرخه الکترونیکی را راه اندازی کرده است که قصد دارد هم آگاهی عمومی را در مورد بازیافت باتری افزایش دهد و هم به فرآیند بازیافت کمک کند. CleanTechnica. گرسنه برای باتریهمانطور که این ابتکار نامیده می شود، با 52 تولید کننده بزرگ دوچرخه الکترونیکی همکاری کرده است تا 1800 نقطه تحویل در سراسر کشور را در خرده فروشان باز کند تا مصرف کنندگان بتوانند باتری دوچرخه های الکترونیکی خود را بگذارند.

برنامه بازیافت حتی باتری‌های دوچرخه الکترونیکی آسیب‌دیده را نیز می‌پذیرد – نکته مهم، با توجه به اینکه باتری دوچرخه الکترونیکی آسیب‌دیده چقدر می‌تواند خطرناک باشد. پس از اینکه باتری ها در یک نقطه تحویل (معمولاً یک فروشنده دوچرخه الکترونیکی یا سایر مکان های خرده فروشی) رها شدند، Call2Recycle جمع آوری باتری ها را هماهنگ می کند و فرآیند بازیافت را از آنجا مدیریت می کند.

Call2Recycle یک نام شناخته شده در بازیافت باتری است که در حال حاضر بیش از 140 میلیون پوند باتری را در 25 سال عمر خود بازیافت کرده است، اما برنامه بازیافت جدید اولین تلاش مشترک در صنعت دوچرخه الکترونیکی در ایالات متحده است که متعهد به بازیافت باتری ها است. با وجود راه اندازی اخیر این برنامه، تاکنون 36000 پوند باتری بازیافت کرده است.

نگهدارنده تلفن دوچرخه ضد آب Whale Fall Bike Handlebar Bag در آمازون بخرید.