برف پاک کن هیولایی Cybertruck تنها یک نقطه کوچک را در تست اسپری شیشه جلو از دست می دهد

10 لپ تاپ برتر
چند رسانه ای، چند رسانه ای بودجه، بازی، بازی اقتصادی، بازی سبک، کسب و کار، دفتر بودجه، ایستگاه کاری، زیر نوت بوک، اولترابوک، کروم بوک

تسلا آشکارا تیغه برف پاک کن بزرگ شیشه جلو را برای نسخه خرده فروشی نهایی پیکاپ برقی Cybertruck خود نگه می دارد، زیرا جدیدترین وسایل نقلیه پیش از عرضه که روی نوار ضبط شده همه آن را دارند. یکی دیگر از شواهد مماس اکنون در قالب یک ویدیوی پهپاد ضبط شده بر فراز کارخانه Gigafactory در تگزاس است که در آن اولین دسته های Cybertruck در ماه ژوئن مونتاژ خواهند شد.

.170




منبع: https://www.notebookcheck.net/Monstrous-Cybertruck-single-wiper-only-misses-a-small-spot-in-windshield-spray-test.707485.0.html

برف پاک کن Cybertruck در حال آزمایش (تصویر: Brad Sloan/YT)
برف پاک کن Cybertruck در حال آزمایش (تصویر: Brad Sloan/YT)
دانیل زلاتف
دانیل زلاتف – نویسنده فناوری – 679 مقاله منتشر شده در Notebookcheck از سال 2021

دانیل که از زمان جاسوسی صنعتی رایانه‌های اپل و زمان پیکسل‌سازی‌شده نینتندو، مورد علاقه‌ی فناوری قرار گرفته بود، زمانی که رایانه‌های شخصی و کنسول‌ها هنوز یک چیز کمیاب بودند، رفت و یک باشگاه بازی افتتاح کرد. امروزه، شیفتگی به مشخصات و سرعت نیست، بلکه به سبک زندگی مربوط می شود که رایانه های موجود در جیب، خانه و ماشین ما را به آن سوق داده اند، از طومار بی نهایت و خطرات حریم خصوصی گرفته تا احراز هویت هر ذره و حرکت وجود ما.

بدنه براق فولاد ضد زنگ Cybertruck را می‌توان در زیر نور خورشید تگزاس به‌علاوه چشم‌اندازی جذاب از تخت باز و سقف پانوراما اولین وانت برقی تسلا دید. متأسفانه، تمام آن موسیقی جاز امسال به دست افراد زیادی نمی رسد، زیرا اکنون تعداد آنها بیشتر از این است 1.8 میلیون رزرو پیش‌سفارش برای Cybertruckبا این حال تسلا واقعاً تولید خود را تنها در سال 2024 افزایش خواهد داد.

10 گوشی برتر
گوشی‌های هوشمند، فبلت‌ها، ≤6 اینچی، گوشی‌های هوشمند دوربین