بررسی Scooter Mi Electric Xiaomi 3: اسکوتر الکترونیکی اثبات شده با دو نقطه انتقاد

در برخی موارد، نواری در صفحه نمایش شروع به چشمک زدن می کند تا زمانی که ناپدید شود. با سه میله، قدرت موتور کاهش می یابد. با دو میله، اسکوتر هنوز هم می تواند 15 کیلومتر در ساعت را بدون هیچ تلاشی رانندگی کند. اگر نوار ماقبل آخر نیز ناپدید شود، شما هنوز به سرعت 9 کیلومتر در ساعت خواهید رسید قبل از اینکه به طور کامل متوقف شوید بدون اینکه آخرین نوار حتی پلک بزند.

ویرایش: پس از به روز رسانی سیستم عامل، رفتار باتری تغییر کرد. اکنون وقتی اسکوتر تقریباً خالی است آخرین نوار قرمز چشمک می زند. قدرت هنوز به شدت محدود است، اما دیگر لزوماً سرعت نیست، که اکنون به سادگی به قدرت بستگی دارد. در شرایط مساعد (کمی سراشیبی، بدون باد مخالف)، اسکوتر اکنون می تواند حتی با یک بار به سرعت 18 یا 20 کیلومتر در ساعت برسد.


منبع: https://www.notebookcheck.net/Xiaomi-Mi-Electric-Scooter-3-in-review-Proven-e-scooter-with-two-points-of-criticism.690490.0.htmlاز آنجایی که باتری کاملاً خالی نمی شود، Wh کامل پمپ شده در هنگام شارژ را نیز اندازه گیری نمی کنیم.

بنابراین، به راحتی می توان در 3 از 5 میله وحشت کرد، به خصوص زمانی که آنها پس از 6 تا 8 کیلومتر در زمستان ظاهر می شوند. به طور کلی، برد و کاهش قدرت ناشی از آن ناامیدی بزرگ Mi Electric Scooter 3 است. باتری به سادگی بسیار کوچک است، چنین کاهش های اولیه عملکرد لذت رانندگی را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد. بنابراین، هر سواری باید از قبل برنامه ریزی شود. دستورالعمل های مختلفی در وب، به ویژه در YouTube، در مورد نحوه اتصال باتری های اضافی وجود دارد، اما این امر مستلزم هزینه های غیر قابل ملاحظه ای برای باتری اضافی و همچنین تلاش است.

حتی بالاترین سطح بازیابی، یعنی بازیابی انرژی در هنگام ترمز توسط موتور، در محدوده باریک بسیار کم تغییر می کند. اسکوتر برقی 4 شیائومی که اخیراً آزمایش شده است در آزمایش ما به مسافتی حدود 45 کیلومتر می رسد، اما قیمت آن نیز حدود 200 یورو بیشتر است.

تور 10 کیلومتری من باعث شد عمر باتری از 75 به 25 درصد کاهش یابد. بنابراین، 50 درصد را می‌توان دو برابر کرد و به 20 کیلومتر رساند، اما کمتر از 25 درصد تقریباً هیچ اتفاقی نمی‌افتد، اولاً به این دلیل که قدرت گاز قطع می‌شود و ثانیاً به این دلیل که اسکوتر به‌زودی کاملاً متوقف می‌شود. در واقع، اسکوتر الکترونیکی تنها 15 تا 18 کیلومتر در دمای 7 تا 10 درجه سانتی گراد دوام می آورد. یعنی در 3 از 10 کیلومتر گیر خواهید کرد.