بررسی Noctua NH-U9S، NH-D9L و NH-La9-AM5: سه خنک کننده هوای قدرتمند برای CPU های اقتصادی

مثل همیشه، طراحی و احساس عاقلانه، ما اصلا نمی توانیم Noctua را نقد کنیم. خنک کننده ها بسیار خوب ساخته شده اند و همه چیز در هنگام مونتاژ کاملاً با هم هماهنگ می شود. با قیمت 44.95 دلار برای Noctua NH-L9a-AM5 و تا 59.95 دلار برای Noctua NH-9US، در صورتی که چنین قیمت ممتازی را بپردازید، قابل انتظار است.


منبع: https://www.notebookcheck.net/Noctua-NH-U9S-NH-D9L-and-NH-La9-AM5-review-Three-powerful-air-coolers-for-economical-CPUs.704006.0.html

Noctua NH-9US، Noctua NH-D9L و Noctua NH-L9a-AM5 سه خنک کننده CPU فشرده و در عین حال بسیار قدرتمند هستند. با این وجود، Noctua NH-9US و Noctua NH-D9L هر دو خنک کننده برجی مناسب برای همه سوکت های معمولی CPU هستند و هر کدام به یک فن 92 میلی متری مجهز هستند. از طرف دیگر، Noctua NH-L9a-AM5 یک خنک کننده دمنده بسیار مسطح است که به دلیل طراحی بسیار مسطح برای سیستم های Mini-ITX کاملاً مناسب است.

Noctua NH-9US، Noctua NH-D9L و Noctua NH-L9a-AM5 همگی سطوح عملکرد خوبی را در آزمایشات ما ارائه کردند. ظاهر و احساس کولرها دقیقاً همان چیزی است که از یک محصول درجه یک در این رنج قیمت انتظار می رود.

با این حال، شما نمی توانید بیش از حد از عملکرد کولرها مطالبه کنید. هر دو خنک کننده برجی را می توان با پردازنده هایی با توان مصرفی حدود 100 وات استفاده کرد، اما Noctua NH-L9a-AM5 تخت فقط باید با پردازنده های اقتصادی تر 65 وات جفت شود.