بررسی Lenovo Tab P11 5G: تبلت میان رده با دسترسی سریع به اینترنت در همه جا

عکس‌ها نسبت به تبلت‌های بسیار ارزان‌تر کمی روشن‌تر و واضح‌تر به نظر می‌رسند، اما به سختی می‌توانند با گوشی‌های هوشمند رده بالا همراهی کنند. در نور کم، سنسور نمی تواند به نمایش مناسبی از مناطق تاریک دست یابد، که هم در عکس صحنه کم نور و هم در روشنایی 1 لوکس در آزمایشگاه متوجه شدیم. از سوی دیگر، در نور کامل آزمایشگاهی، دوربین عکس‌های رضایت‌بخش و نسبتاً شارپ با متنی به راحتی خوانا، حتی در پس‌زمینه رنگی می‌گیرد.

فیلم ها را می توان با حداکثر 1080p و 30 فریم بر ثانیه ضبط کرد. روشنایی، تنظیم نوردهی و فوکوس خودکار عملکرد خوبی دارند. بنابراین در شرایط نوری معمولی، فیلم ها را می توان با کیفیت رضایت بخشی ضبط کرد.

دوربین ها به ما یادآوری می کنند که Tab P11 5G یک تبلت میان رده نسبتا بزرگ است که بعید است اکثر مردم از آن برای گرفتن عکس استفاده کنند. بر این اساس، لنوو ارزش کمی برای کیفیت تصویر خوب قائل است: تنها یک لنز دوربین در پشت وجود دارد، سنسور پشت آن از OmniVision است و وضوح 13 مگاپیکسل دارد.

دوربین جلو 8 مگاپیکسل وضوح دارد و در نور خوب سلفی های قابل قبولی می گیرد اما نباید آنها را زیاد بزرگ کنید.


منبع: https://www.notebookcheck.net/Lenovo-Tab-P11-5G-review-Mid-range-tablet-with-quick-internet-access-everywhere.691339.0.htmlبا این وجود، این دوربین برای عکس‌های فوری و اسکن کدهای QR مناسب‌تر از فتیشیست‌های واقعی عکس است.