بررسی Jabra Elite 5 – هدفون TWS با aptX و زمان اجرا طولانی

برای خروجی صدا، Jabra Elite 5 از درایورهای نسبتاً کوچک با 6 میلی متر استفاده می کند که شبیه درایورهای Elite 4 Active هستند و با نویز کم مشخص می شوند. صدا به دلیل محدوده فرکانس پایین ضعیف حجم خاصی ندارد، اما صداهای بالا کاملاً دقیق هستند. کاربران اندروید به دلیل کدک aptX از مزیت شنیداری در پخش رسانه برخوردار هستند، زیرا صداهای پایین، به ویژه، در iOS (AAC) دوباره کمی صاف تر هستند.

میرایی غیرفعال Jabra Elite 5 نسبتا ضعیف است و با حذف نویز فعال (ANC) به طور قابل توجهی بهبود می یابد. زمزمه های کوچکتر یا صداهای فن کاملاً حذف می شوند و صدای خیابان حداقل کاهش می یابد. با این حال، نباید انتظار معجزه داشت، اما عملکرد ارائه شده برای یک هدست داخل گوشی خوب است.


منبع: https://www.notebookcheck.net/Jabra-Elite-5-review-TWS-headphones-with-aptX-and-long-runtimes.726578.0.html

با HearThrough می توان از میکروفون ها برای هدایت صداها از محیط به داخل گوش استفاده کرد. بنابراین، بدون نیاز به بیرون آوردن هدفون، مکالمات را می توان انجام داد. دکمه روی گوشی سمت چپ برای جابجایی بین این حالت و ANC به صورت کارخانه تنظیم شده است، بنابراین این ویژگی در استفاده روزمره کاملاً کاربردی است و همچنین به خوبی کار می کند. با این حال، نمونه بررسی ما همیشه کمی توخالی به نظر می‌رسید و HearThrough برای همیشه با نویز شنیدنی همراه بود.

کیفیت صدا از صدای سه گانه سود می برد زیرا صداها بسیار واضح و طبیعی ضبط می شوند، مشروط بر اینکه تماس در یک محیط نسبتاً ساکت انجام شود. سرکوب صدا در دفاتر با صدای بلندتر یا حتی در ترافیک به سرعت به حد خود می رسد، بنابراین کاربر جبرا نیز قابل درک نیست.