بررسی Huawei Watch Buds – ساعت هوشمند غیر معمول با صفحه نمایش تاشو و هدفون یکپارچه

به دلیل طراحی درب لولایی، Huawei Watch Buds ضد آب نیست – حداقل نه به طور رسمی. از هواوی آلمان پرسیدیم و جواب گرفتیم که هم هدفون و هم خود ساعت با استاندارد IP54 مطابقت دارد. اگر آب وارد ساعت هوشمند باز شده شود، نباید مشکلی مانند باران یا عرق ایجاد کند.


منبع: https://www.notebookcheck.net/Huawei-Watch-Buds-review-Unusual-smartwatch-with-folding-display-and-integrated-headphones.715965.0.html

قاب فولادی ضد زنگ با عمق 15 میلی‌متر (~ 0.6 اینچ) حتی روی مچ‌های بزرگ نیز حجیم است، اما به استثنای تاج، خوش ساخت و با کیفیت به نظر می‌رسد. المنت کنترل دکمه مانند قلاب‌دار هنگام چرخاندن هیچ مقاومتی ندارد و نقطه فشار نیز می‌تواند محکم‌تر باشد، که باعث می‌شود تاج در مجموع بسیار ارزان به نظر برسد. Huawei Watch Buds همچنین دارای یک قاب Clous de Paris در اطراف صفحه نمایش OLED است، اما به نظر می رسد خواندن آن در استفاده روزمره بسیار دشوار است.

ویژگی خاص Huawei Watch Buds ادغام هدفون True-Wireless است که روی لمسی ساعت هوشمند نیز تأثیر می گذارد. مرکز ثقل ساعت به دلیل نمایشگر لولایی که هدفون های داخل گوشی به صورت مغناطیسی در دو شکاف در پایین به آن متصل شده اند، به طور غیرعادی بالا است. بنابراین، هواوی واچ بادز نسبت به سایر ساعت‌های هوشمند به وضوح روی مچ دست حرکت می‌کند. وزن بالای تقریباً 67 گرم (~2.4 اونس) نیز تأثیر منفی دارد.

پهنای بند چرمی تمام دانه موجود در آن 22 میلی متر (~ 0.9 اینچ) است و برای مچ هایی با دور 140 تا 210 میلی متر (~5.5 تا 8.3 اینچ) مناسب است. بند احساس خوشایندی دارد، اما می تواند کمی نرم تر و سفت تر باشد. با این حال، هر دو هنوز باید در طول عمر خدمات بهبود پیدا کنند.

به دلیل مکانیک، کیس تحت فشار کمی تسلیم می شود و به حداقل می رسد. با این حال، دکمه فشاری برای باز کردن صفحه و رها کردن هدفون به نیروی کمی نیاز دارد. بنابراین باز کردن ناخواسته آن تقریبا غیرممکن است.