بررسی Huawei FreeBuds SE TWS: هدفون بی سیم داخل گوش با گواهی IP با قیمت مناسب

از آنجایی که FreeBuds SE نسبتاً در رده میان رده TWS با قیمت پایین قرار دارد، ویژگی های تجهیزات نسبتاً قابل مدیریت هستند. حذف نویز فعال یا شنوایی شفاف، مانند هواوی FreeBuds Pro 2، توسط مدل SE پشتیبانی نمی‌شود. با این حال، هر هدفون دارای دو میکروفون سیلیکونی است که می تواند فرکانس های مزاحم را در هنگام تماس فیلتر کند.

هنگام خارج کردن Huawei TWS از کانال گوش، پخش به طور خودکار متوقف می شود. این تشخیص سایش، که به طور خودکار پخش موسیقی و فیلم را متوقف می کند، در FreeBuds SE در استفاده روزمره بسیار مطمئن کار می کند.


منبع: https://www.notebookcheck.net/Huawei-FreeBuds-SE-TWS-review-Wireless-in-ear-headphones-with-IP-certification-at-a-budget-price.704336.0.html

برنامه AI Life سازنده برای به روز رسانی یا تنظیمات نرم افزار مورد نیاز است. کد QR روی بسته‌بندی را می‌توان در دستگاه‌های iOS و Android اسکن کرد، در حالی که یک گوشی هواوی برنامه را از طریق AppGallery HUAWEI دانلود می‌کند. با این حال، تنظیمات FreeBuds SE گسترده نیستند. کاربران به دنبال تنظیماتی بیشتر از کنترل ژست نخواهند بود. و کنترل حرکت نیز در مقایسه با سایر هدفون های TWS کمی بسیار کوچک و بسیار محدود است. گوش های داخلی هوآوی دارای اضلاع بیرونی حساس به لمس هستند – هوآوی این را G-Sensor می نامد – اما آنها فقط از یک حرکت ضربه ای پشتیبانی می کنند. در اینجا کاربر می تواند بین توقف پخش یا پذیرش تماس تصمیم بگیرد. ما در اینجا آرزوی حرکات لمسی یا ضربه ای بیشتری را داشتیم.

Google Fast Pair توسط FreeBuds SE پشتیبانی نمی‌شود، و راه‌اندازی با یک تلفن هوشمند اندرویدی باید به صورت کلاسیک انجام شود – از طریق دکمه جفت‌سازی در داخل کیس. همین امر در مورد گوشی های اپل نیز صدق می کند. تا زمانی که حداقل EMUI 10 یا Harmony OS 2.0 نصب شده باشد، با تلفن هوشمند هواوی راحت تر است. در این مورد، FreeBuds SE مستقیماً با باز شدن کیس جفت می شود.