بررسی Asus Zenfone 10: گوشی هوشمند فشرده 5G با قدرت زیاد

صفحه نمایش همچنین می تواند کمی روشن تر باشد، گرمایش قوی گوشی در زیر بار زیاد آزار دهنده است و عمر باتری متوسط ​​است. این واقعیت که ایسوس یک پورت USB 2.0 را در Zenfone 10 خود نصب می کند نیز دلیلی برای خوشحالی نیست. اما کاربرانی که خواهان پورت 3.5 میلی متری همراه با عملکرد بالا هستند، به سختی از Zenfone 10 عبور خواهند کرد.

Zenfone 10 ایسوس همه کسانی را که تلفن های همراه پرچمدار فعلی را بیش از حد حجیم می دانند خوشحال می کند: تلفن هوشمند جمع و جور و نسبتا سبک در صورت درخواست با حافظه زیادی همراه است که همچنین به سرعت یک فلش کار می کند. با عملکرد بسیار بالا سیستم، به‌روزرسانی‌های طولانی نرم‌افزار، وای‌فای ۷ سریع و کیس شیک و دارای گواهی IP که در انواع رنگ‌های روشن‌تر نیز موجود است، امتیاز کسب می‌کند.

Zenfone 10 یک به‌روزرسانی آزمایشی از نسل قبلی است که به لطف ابعاد جمع‌وجور و عملکرد بالا، متقاعد کننده است.

از آنجایی که قیمت سامسونگ گلکسی S23 در این مدت به میزان قابل توجهی کاهش یافته است، به لطف دوربین زوم و حتی صفحه نمایش روشن تر، رقیب قدرتمندی است. Zenfone 9 همچنین ارزان‌تر است و خریداران فقط باید به ایرادات جزئی مانند ذخیره‌سازی کمی کندتر بسنده کنند.


منبع: https://www.notebookcheck.net/Asus-Zenfone-10-review-Compact-5G-smartphone-with-a-lot-of-power.734165.0.html

در مقایسه با سلف Zenfone 9، تغییرات اندک است، اما ذخیره سازی سریعتر و شارژ بی سیم برجسته تر است.

این گوشی هوشمند با قیمت 749 دلار آمریکا با سامسونگ گلکسی اس 23 یا آیفون 13 مینی اپل رقابت می کند و باید چند نقطه ضعف را بپذیرید. به عنوان مثال، در مقایسه با پرچمدار سامسونگ، دوربین فاقد قابلیت زوم اپتیکال است که انعطاف پذیری تنظیمات دوربین را کاهش می دهد. در مقایسه با آیفون، تصاویر واضح تر به نظر می رسند.