بررسی گوشی هوشمند OnePlus Nord N30 / OnePlus Nord CE 3 Lite 5G – خوب، اما همچنین خاص؟

نسل قبلی آن، Nord CE 2 Lite، اکنون می تواند با قیمتی بسیار ارزان تر پیدا شود. با این حال، زمان شارژ کندتر و به‌روزرسانی‌های کوتاه‌تری دارد – جدا از آن، تغییرات آن حداقل است. همچنین ارزش نگاهی به realme 10 را دارد که دارای یک کنترلر ذخیره سازی بسیار سریع است.


منبع: https://www.notebookcheck.net/OnePlus-Nord-N30-OnePlus-Nord-CE-3-Lite-5G-smartphone-review-Good-but-also-special.727737.0.html

OnePlus Nord N30 دارای دوربین اصلی خوب، صفحه نمایش روشن، سیستم صوتی مناسب و سطح عملکرد متوسط ​​است.

نقاط ضعف جزئی را می توان در عملکردهای مکان یابی تلفن یافت: علیرغم پشتیبانی از SBAS، مسیرهای ضبط شده ما گاهی اوقات بسیار دور از مسیرهایی بود که ما واقعاً پیمودیم. یک دوربین با زاویه دید عریض نیز وجود ندارد و صدای دریافتی می‌تواند در هنگام تماس کمی واضح‌تر باشد.

اما – آیا Nord N30 هنوز هم مانند یک گوشی OnePlus احساس می شود؟ خوب، بدنه آن شیک و پایدار است و این سری نسبتا ارزان OnePlus هرگز دارای نوار لغزنده هشدار نبود. نرم افزار جدید آن اکنون سریع و بصری است. با این حال، قابل درک است که بسیاری از طرفداران OxygenOS با کیفیت بالا و توسعه یافته توسط جامعه مدل های قبلی را از دست می دهند.

کار با گوشی آسان و قابل اعتماد است، زمان اجرا آن برای استفاده روزمره کافی است و می توان آن را به سرعت شارژ کرد.

OnePlus Nord N30 یک گوشی میان رده خوب با قیمت مقرون به صرفه زیر 300 دلار است. دوربین اصلی آن می تواند عکس های بسیار خوبی بگیرد.