بررسی گوشی هوشمند نوکیا جی 22 – گوشی میان رده توسط خودتان قابل تعمیر است

خوشبختانه قطعات تعویضی برای زمین هزینه ندارند: 50 یورو برای نمایشگر جدید و 25 یورو برای باتری جدید. نوکیا یک مجموعه ابزار از iFixit در اختیار ما قرار داد و ما بلافاصله سعی کردیم گوشی Nokia G22 را باز کنیم. برای انجام این کار، باید قاب کناری در اسلات سیم کارت را بیرون بیاورید، که موفقیت آمیز است، اما حتی با انتخاب پلاستیکی نرم، آثاری روی بدنه باقی می ماند. جدا کردن پرونده نیز بسیار مزخرف است. نوکیا باید در اینجا کارهای بیشتری انجام دهد تا موانع را برای خود تعمیری در آینده کاهش دهد.

اکنون سازنده گام بعدی را از نظر پایداری برمی دارد: پشت G22 نوکیا کاملاً از پلاستیک بازیافتی ساخته شده است و کیت های تعمیر با همکاری iFixit به فروش می رسد که امکان تعویض اجزای معیوب مانند صفحه نمایش یا باتری را فراهم می کند.

در نگاه اول، G22 نوکیا به طور استثنایی مجهز به 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی انبوه برای یک گوشی با قیمت 200 یورو نیست، اما نوع حافظه آن فلش سریع UFS 2.2 است. کارت‌خوان microSD یک اسلات سیم‌کارت را اشغال می‌کند و ثابت می‌کند که در ترکیب با کارت مرجع Angelbird V60، مانند گوشی‌های هوشمند مشابه سریع است.


منبع: https://www.notebookcheck.net/Nokia-G22-smartphone-review-The-mid-range-phone-can-be-repaired-by-yourself.713574.0.html

بدنه خود عمدتاً از پلاستیک ساخته شده است، ظاهری جامد دارد و در دست احساس خوبی دارد. فشار روی جلو به صفحه نمایش وارد می شود، اما در کل بدنه به سختی می تواند پیچ ​​بخورد و فقط کمی فرورفته شود. رنگ‌های آبی و خاکستری تیره در اروپا به فروش می‌رسند و یک نوع قهوه‌ای نیز در سطح بین‌المللی وجود دارد.

گوشی های نوکیا مدتی است که شارژر ندارند و درآمد حاصل از فروش شارژر صرف حفاظت از محیط زیست می شود. با خرید می توانید در فروشگاه اینترنتی نوکیا درخت بکارید و دستگاه ها با گارانتی طولانی تری ارائه شده اند یا با اشتراک فروخته شده اند تا بتوانید تا حد امکان از آنها استفاده کنید.