بررسی گوشی هوشمند شیائومی پوکو ایکس 5 – هر چیزی که نیاز دارید؟

Poco X5 یک بسته کلی عالی برای دستگاه های میان رده ارائه می دهد.

X5 ممکن است همچنان با اندروید 12 عرضه شود، اما اندروید 13 برای دانلود در دسترس است. نرم افزار به راحتی اجرا می شود و می توانید bloatware از پیش نصب شده را حذف کنید. گوشی هیچ وقت مشکل داغ شدن نداره.

Poco X5 5G یک دستگاه میان رده خوب است. به لطف ساخت بی‌نظیر و ویژگی‌های کامل از جمله NFC، بلستر مادون قرمز، فضای ذخیره‌سازی قابل ارتقا از طریق microSD و جک هدفون، در آزمایش ما تحت تأثیر قرار گرفت.

تنها مشکل ما با این گوشی در حال حاضر عمر باتری آن است – حداقل در مقایسه با رقبای آن. دستگاه‌های دیگری مانند Samsung Galaxy A23 یا Motorola Moto G53 با باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی، زمان اجرا بسیار بهتری را ارائه می‌کنند. در این مرحله، پوکو مطمئناً می تواند با یک به روز رسانی این مشکل را اصلاح کند.


منبع: https://www.notebookcheck.net/Xiaomi-Poco-X5-smartphone-review-Everything-you-need.719265.0.htmlدوربین اصلی آن نیز تاثیر خوبی بر ما گذاشت. در شرایط نوری خوب، می توانید عکس های واضح و دقیق بگیرید. در شرایط تاریک تر، تلفن به محدودیت های خود نزدیک می شود – اما با توجه به قیمت، این قابل انتظار است. لنز فوق عریض آن نیز می تواند به عنوان چیزی برای استفاده در مواقعی که گزینه دیگری وجود ندارد دیده شود.

علاوه بر این، این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش OLED 120 هرتزی روشن و کالیبره شده و همچنین عملکرد کافی برای استفاده روزمره و انجام یک یا دو بازی است.