بررسی گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی A34 5G: همه کاره مقرون به صرفه با صفحه نمایش OLED بسیار روشن

تنظیمات دوربین گلکسی A34 5G تقریباً مشابه گلکسی A33 5G است. سنسور عمق 2 مگاپیکسلی حذف شده است، اما به هر حال چندان کاربردی نداشت. یک دوربین 13 مگاپیکسلی (f/2.2) برای عکس های سلفی استفاده می شود که کیفیت تصویر خوبی ارائه می دهد و در حالت پرتره جلوه های بوکه مناسبی را به دست می آورد. این دوربین مانند دوربین اصلی، فیلم‌ها را تا 4K با سرعت 30 فریم بر ثانیه ضبط می‌کند.

اگرچه کیفیت تصویر در نور کم کاهش می‌یابد، اما رنگ‌ها هنوز به‌طور نسبتاً واقعی گرفته می‌شوند و سطح جزئیات به طور معقولی بالا باقی می‌ماند. به طور کلی، گلکسی A34 5G در عکس‌های شبانه بسیار بهتر از گلکسی A33 5G عمل می‌کند و رقبایی مانند Google Pixel 6a را شکست می‌دهد.

دوربین سه گانه در قاب پشتی از یک دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی (f/1.8، فوکوس خودکار، لرزشگیر اپتیکال تصویر، زوم دیجیتال 10 برابری) تشکیل شده است که از طریق 4x binning پیکسل عکس های 12 مگاپیکسلی می گیرد. در حالی که دوربین 8 مگاپیکسلی فوق عریض (f/2.2، فوکوس ثابت) در بالای مجموعه دوربین قرار دارد، دوربین ماکرو (f/2.4، فوکوس ثابت) که دارای رزولوشن 5 مگاپیکسل است، دوباره یافت می شود. در پایین

اگر می خواهید گوشی هوشمندی با کیفیت عکس فوری خوب داشته باشید، Galaxy A34 5G انتخاب مناسبی است. در نور روز، دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی آن عکس‌های خوبی در حالت عکس استاندارد می‌گیرد که با جزئیات زیاد و محدوده دینامیکی بزرگ امتیاز می‌گیرد. با این حال، به سمت لبه‌های عکس‌ها، در مکان‌ها تار می‌شود و به دلیل مصنوعات تصویری زیاد، عکس‌های زوم اغلب کاملا مصنوعی به نظر می‌رسند.

در مقایسه با دوربین اصلی، دوربین فوق عریض فقط متوسط ​​است. لبه‌های تصویر به وضوح اعوجاج دارند و جزئیات در بخش‌های تیره‌تر تصویر به خوبی پردازش نمی‌شوند، در نتیجه نویز تصویر افزایش می‌یابد. دوربین ماکرو کار خود را به خوبی انجام می دهد. اگر آن را در فاصله 3 تا 5 سانتی متری از سوژه نگه دارید، حتی اگر چند تلاش لازم باشد، نتایج مناسبی دریافت خواهید کرد.


منبع: https://www.notebookcheck.net/Samsung-Galaxy-A34-5G-smartphone-review-Affordable-all-rounder-with-an-extra-bright-OLED-display.709909.0.html