بررسی موتورولا Moto G73 5G – علیرغم نمایشگر ضعیفش درخشان است؟

همانطور که انتظار می‌رفت، دوربین اصلی نمی‌تواند با دوربین‌های سطح بالا هماهنگی داشته باشد، اما آنچه را که برای انجام آن نیاز دارد به خوبی انجام می‌دهد. در نور روز، دوربین عکس های واضح با کنتراست خوب و سطح جزئیات مناسب می گیرد. حتی در شرایط کم نور، تیرانداز اصلی هنوز هم می‌تواند از یک صحنه به‌ویژه در داخل، تأثیرات زیادی داشته باشد دید در شب حالت – یکی دیگر از شاهکارهای چشمگیر برای دوربین گوشی در این محدوده قیمت.

دوربین سلفی می‌تواند تا 1080p و 30 فریم بر ثانیه فیلم‌برداری کند. درست مانند دوربین اصلی که می تواند 1080p با سرعت 60 فریم بر ثانیه انجام دهد، دوربین جلو نیز از لرزشگیر الکترونیکی تصویر استفاده می کند. را ضبط دوگانه عملکرد به شما امکان می دهد با استفاده از دوربین سلفی و دوربین اصلی یا فوق عریض به طور همزمان فیلم ضبط کنید. اگرچه هنگام ضبط در این حالت نمی توانید بین آنها سوئیچ کنید.


منبع: https://www.notebookcheck.net/Motorola-Moto-G73-5G-review-Brilliant-despite-its-lacklustre-display.714459.0.html

دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی نیز عکس‌های زیبایی را در نور روز تولید می‌کند. با این حال، شما به سرعت متوجه خواهید شد که هنگام بزرگنمایی تصاویر، جزئیات فاقد جزئیات هستند. Moto G73 با استفاده از زوم هیبریدی به طور خودکار بین دو لنز سوئیچ می کند.

به طور پیش فرض، دوربین اصلی چهار پیکسل مجاور را در یک پیکسل ترکیب می کند و بنابراین تصاویر 12 مگاپیکسلی تولید می کند. حالت Ultra-Res به شما امکان می دهد از وضوح کامل 50 مگاپیکسلی استفاده کنید.

Moto G73 5G دارای یک دوربین جلو 16 مگاپیکسلی است که تصاویر نسبتاً واضحی تولید می کند و می تواند به طور خودکار پس زمینه را در حالت پرتره محو کند. در پشت، یک دوربین دوگانه شامل یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و یک دوربین فوق عریض 118 درجه 8 مگاپیکسلی وجود دارد.