بررسی عملی Casiris Tech Omnistar L80: پروژکتور 1080p از خط پایان عبور می کند



Casiris OmniStar L80 یک پروژکتور ساده و سنتی است که سعی می کند یک دستگاه هوشمند باشد و در نهایت به حد متوسط ​​می رسد. به عنوان یک پروژکتور اداری برای ارائه ها یا یک پروژکتور خانگی برای یک استیک یا دستگاه پخش اختصاصی به خوبی کار می کند. تصویر آن روشن است، اما به اندازه پروژه های دیگر در محدوده قیمت 500 دلار آمریکا واضح نیست. بلندگوهای آن بسیار بلند می شوند، اما صدا از 50 درصد گذشته است و قاب به طور پر سر و صدا می زند.

از جنبه مثبت، بازتولید رنگ آن نسبتاً خوب است. رنگ‌ها پاپ می‌شوند (اگرچه رنگ‌های روشن تمایل به بیرون زدن دارند) و کنتراست قابل قبول است. علاوه بر این، این یک پروژکتور ساده برای استفاده است که ممکن است آن را برای اتاق جلسه یا استفاده عمومی جذاب کند.

نکات منفی عمده ای وجود دارد. برای یک، ویژگی های پخش، رک و پوست کنده، رقت انگیز هستند. پروژکتور نمی تواند محتوای FHD را به آرامی پخش کند و به طور منظم فریم ها را رها می کند. تقریباً نیمی از مواقع، محتوای جریانی خراب می شود یا اصلاً بارگیری نمی شود. بلندگوها ضعیف تنظیم شده اند و به نظر می رسد که ممکن است خود را منفجر کنند. پروژکتور به خودی خود نسبت به آنچه ارائه می دهد، بزرگ است و ممکن است به سختی بتوان آن را در یک سالن سینما جای داد.

بزرگترین جذابیت OmniStar L80 قیمت آن است. این پروژکتور دارای MSRP 499 دلار آمریکا است، اگرچه در حال حاضر برای پیش‌فروش در Kickstarter با قیمت 239 دلار آماده است. با این قیمت، L80 یک دزدی است. پیدا کردن یک پروژکتور مناسب زیر 250 دلار سخت است، چه رسد به پروژکتوری که با بلندگوهای قابل استفاده و پشتیبانی از ورودی L80، تصویری با وضوح 1080p به این روشنی نمایش دهد.

با MSRP 499 دلاری، بازار بسیار رقابتی تر می شود. جایگزینی برای OmniStar L80، Xgimi’s Elfin است که یک پروژکتور FHD بسیار فشرده و سبک است. الفین فقط تا 800 لومن ANSI (تقریباً نصف 1500 لومن L80) دریافت می کند، اما تصویر بدون مشکلات رنگی L80 واضح و پر جنب و جوش است. بلندگوهای Elfin کوچکتر هستند (دو بلندگوی استریو 3 واتی)، اما با توجه به اینکه بلندگوهای L80 به شدت اعوجاج دارند، Elfin’s می تواند صدای واضح تری تولید کند که در L80 به اندازه 50 درصد بلندی صدا می شود. Elfin همچنین یک پروژکتور هوشمند شایسته است و استفاده از آن روان است.

شرکت‌های دیگر، مانند BenQ و Anker، پروژکتورهای فوق‌العاده‌ای را با این رنج قیمت ارائه می‌کنند که موانع زیادی مانند OmniStar L80 ندارند. در حالی که Casiris OmniStar L80 وعده های زیادی را روی کاغذ نشان می دهد، در نهایت ناامید کننده است. من توصیه می کنم این یکی را بفرستید مگر اینکه بتوانید آن را در فروش تهیه کنید.


منبع: https://www.notebookcheck.net/Casiris-Tech-Omnistar-L80-hands-on-review-1080p-projector-stumbles-across-the-finish-line.732869.0.html