بررسی سامسونگ گلکسی A14 5G – یک گوشی هوشمند مقدماتی با قیمت پایین

سامسونگ گلکسی A14 5G در رنگ‌های مشکی، نقره‌ای و سبز عرضه می‌شود – اولین دستگاه آزمایشی ما است. طراحی آن یادآور مدل قبلی خود است – اگرچه این بار، سامسونگ به سراغ یک بدنه پلاستیکی نرفته است. اکنون، طراحی آن به خواهر بزرگش، گلکسی A34 یا بهتر است بگوییم A54 نزدیک‌تر است. با این حال، قاب و قاب پشتی آن همچنان از پلاستیک ساخته شده است – و سامسونگ جزئیات بیشتری در مورد نوع شیشه ای که برای جلو استفاده می شود ارائه نکرده است.

شیاردار پشت قاب حسی غیرعادی به شما می‌دهد و چسبندگی بهتری روی گوشی به شما می‌دهد. اگر ناخن های خود را روی آن بکشید، صدای بسیار آزاردهنده ای ایجاد می کند. اثر انگشت هنوز تا حدودی روی سطح قابل مشاهده است. نسبت نمایشگر به سطح مناسب است – با این حال، کمی قدیمی به نظر می رسد. همین امر را می توان در مورد قاب پلاستیکی اطراف صفحه نمایش نیز گفت. اگرچه، به خوبی ساخته شده است: همه چیز کاملاً مطابقت دارد – به غیر از یک شکاف کوچک که در آن شیار کارت به قاب تلفن می رسد. تلاش برای خم کردن قاب منجر به هیچ صدای ترقه نمی شود – برای اینکه یک الگوی موج دار ظریف روی صفحه LCD ظاهر شود، باید به شدت فشار دهید. این گوشی هوشمند با وزن 202 گرمی کمی سنگین تر است.

A14 5G هیچ محافظ خاصی در برابر گرد و غبار یا آب ندارد و باتری آن در بدنه تعبیه شده است. از نظر پایداری، سامسونگ می‌توانست کمی بیشتر تلاش کند – این دستگاه با پلاستیک پیچیده‌شده دور قاب آن عرضه می‌شود، و سپس کل گوشی در یک ورق پلاستیک شفاف دیگر پیچیده می‌شود.


منبع: https://www.notebookcheck.net/Samsung-Galaxy-A14-5G-review-A-pepped-up-introductory-smartphone-for-a-low-price.716111.0.html